Armonia Skrevet 30. april 2003 #21 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg synes navnet er flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 30. april 2003 #22 Del Skrevet 30. april 2003 Syntes navnet høres litt merkelig ut med en gang, men etter å ha "smakt" litt på det synes jeg det er kjempefint, og akkurat riktig navn for en datter av Märtha og Ari. Maud Angelica Behn - Klinger egentlig ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 30. april 2003 #23 Del Skrevet 30. april 2003 Nydelig navn... Gratulerer til dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. april 2003 #24 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg likte navnet kjempegodt. ble veldig posetivt overrasket. Synes ingen av navnene er så spesielle for seg, men synes de gjorde seg godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #25 Del Skrevet 30. april 2003 Eg synes ikkje navna passa spesielt godt saman, litt tungt å uttale. Litt kræsj var det også. Kjellaug Alexandra liksom........ Men både Maud og Angelica er fine navn kvar for seg. Da Sonja vart innlemma i kongefamilien, var det jo mange som meinte at ho burde skifte navn. Det gikk da virkelig ikkje an å vere dronning og heite Sonja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #26 Del Skrevet 30. april 2003 Eg synes ikkje navna passa spesielt godt saman, litt tungt å uttale. Litt kræsj var det også. Kjellaug Alexandra liksom........ Men både Maud og Angelica er fine navn kvar for seg. Da Sonja vart innlemma i kongefamilien, var det jo mange som meinte at ho burde skifte navn. Det gikk da virkelig ikkje an å vere dronning og heite Sonja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 30. april 2003 #27 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg syntes navnet er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 30. april 2003 #28 Del Skrevet 30. april 2003 Synes navnet er helt nydelig!! :D Liker spesielle navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. april 2003 #29 Del Skrevet 30. april 2003 Ingen navn jeg ville valgt, men det har jeg jo heller ikke..! Navnet passer veldig bra til en i kongefamilien og med slike foreldre kunne man vel ikke vente annet..veldig passende navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. april 2003 #30 Del Skrevet 30. april 2003 Vakkert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 30. april 2003 #31 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg syntes faktisk navnet var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 30. april 2003 #32 Del Skrevet 30. april 2003 Maud er pent og gammeldags-andeledes kult, og Angelica er også et pent nyere navn... MEN SAMMEN?? Blir liksom ikke så galt som Mette-Marit... Men ikke langt fra liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 30. april 2003 #33 Del Skrevet 30. april 2003 Så nettopp en artikkel i nettavisen hvor eksperter uttaler seg om navnet. De var skuffet over at det ikke var fornorsket og foreslår både "Måd" og "Ansjelika" :o Synes nok det er bedre som det er jeg. Har også lagt merke til at mange mener de bare burde ha valgt ett av navnene, men hvor vakkert klinger egentlig Maud Behn?? Synes navnet er fint som det er jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 30. april 2003 #34 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg syntes det var grusomt til å begynne med, men nå synes jeg det blir bare bedre og bedre. Og det klinger jo bedre med Maud Angelica Behn, enn Maud Behn??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 30. april 2003 #35 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har ikke sansen for navnet Maud, men skjønner jo at de bør ha et navn som er brukt tidligere i kongefamilien. Angelica derimot, syns jeg er veldig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #36 Del Skrevet 30. april 2003 Du kan jo ikke hete Astrid Svingen når du er datteren til Ari Behn. Jeg synes navnet er veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 30. april 2003 #37 Del Skrevet 30. april 2003 Nydelig navn, pene hver for seg, enda penere sammen. Flott navnevalg, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. april 2003 #38 Del Skrevet 30. april 2003 Så nettopp en artikkel i nettavisen hvor eksperter uttaler seg om navnet. De var skuffet over at det ikke var fornorsket og foreslår både "Måd" og "Ansjelika" :o Synes nok det er bedre som det er jeg. Å fytti h.... "Eksperter burde hatt forbud mot å uttale seg.. Jeg syntes navnet var nydelig, selv om jeg måtte tygge litt på Maud først. Angelica er nydelig, og er et navn jeg selv kunne tenkt meg å bruke til en evt datter. Vel, ikke nå lenger, for nå kommer det nok til å bli mange Angelica-er i tiden som kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #39 Del Skrevet 30. april 2003 Så nettopp en artikkel i nettavisen hvor eksperter uttaler seg om navnet. De var skuffet over at det ikke var fornorsket og foreslår både "Måd" og "Ansjelika" Jeg stiller meg generelt skeptisk til eksperters uttalelser (!), og dette hjelper ikke spesielt mye på inntrykket må jeg si. (Tenk bare på Kiki Sørum - o'skrekk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. april 2003 #40 Del Skrevet 30. april 2003 Hva synes vi om dette navnet da? Jeg synes Maud er fint, men Angelica er sånn middels på trynet. Alt for pompøst for min smak. Jeg synes det er veldig viktig å repekter når andre velger navn til sitt barn. Å si at et navn er stygt, synes jeg er uakseptabelt og uhøflig, akkurat som det er uhøflig å si at barnets klær er stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå