Gjest Gjest_frkantibulldoser_* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg har nettopp lest en artikkel om KULI leskedrikk. Dette er en juice som mine 2 små drikker veldig mye av, men nå har jeg funnet ut at denne drikken er ganske farlig. For det første inneholder den stoffer som kan gi barnet ditt en reaskjon på lik linje som narkotiske stoffer. Den frigir mange stoffer og gjør barna ekstremt hyperaktive. For det andre så inneholder den utallige e-stoffer! Jeg synes det er ganske skrekkelig at denne drikken i det hele tatt selges i butikkene!! hilsen frustrert mor!
Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Har du Link eller henvisning til artikkelen som sier dette?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Er den virkelig verre enn andre? Tror jeg skal ta en titt neste gang jeg er på butikken. Drikker ikke slikt pga at jeg reagerer på det selv (blir uvel i kroppen, og merkelig i hodet), men interessant å se om det er merker som skiller seg ut fra det jevne. Er også interessert i en link om du har.
Gjest Gjest_frkantibulldoser_* Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 nei jeg fikk det i posten i dag. Så ut som det var printet ut fra nettet men finner ikke nettadressen noe sted.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Skriv av 2-3 linjer så kan jeg se om jeg kan google det frem. Men så innom coca-cola sine sider, og den ser ikke verre ut enn det som er normalt for sjangeren (noe som ikke er ment som at den er "grei")
Leanne Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg har nettopp lest en artikkel om KULI leskedrikk. Dette er en juice som mine 2 små drikker veldig mye av, men nå har jeg funnet ut at denne drikken er ganske farlig. For det første inneholder den stoffer som kan gi barnet ditt en reaskjon på lik linje som narkotiske stoffer. Den frigir mange stoffer og gjør barna ekstremt hyperaktive. For det andre så inneholder den utallige e-stoffer! Jeg synes det er ganske skrekkelig at denne drikken i det hele tatt selges i butikkene!! hilsen frustrert mor! Er det først nå du har funnet ut at den er farlig???! Har du aldri tenkt over at det kanskje kan være usunt å gi barna dine en juice som inneholder mer sukker en frukt???
Gjest Emera Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ser hva du mener, Leanne, men kunne vi ikke for én gangs skyld holde sukkerdebatten unna? Det var ikke sukker det dreide seg om her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå