Gå til innhold

Farge på strømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på hva slags farge man skal ha på strømpene? Hvite? hudfargede?? Er det noen farge som er "standard" her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte hudfargede strømper. Synes hvitt er så unaturlig og litt "90-talls"... Tror ikke det er noe standard her - jeg valgte rett og slett ut fra hva jeg synes var penest. Når jeg ser på bildene nå (særlig fra kirken der strømpene faktisk synes litt) er jeg veldig fornøyd med valget :)

Ta det DU synes er finest! Det er jo bare å prøve litt forskjellig når du prøver kjolen og skoene du skal bruke bryllupsdagen.

Vakker blir du uansett :)

Skrevet

Kommer vel litt an på sko og kjole også vil jeg tro...

Skrevet

hvis du har åpne sko ville jeg gått for hudfargede strømpebukser. ellers kan det også være fint md hvite synes jeg. Men jeg fikk et godt tips fra brudebutikken: hvis du har elfenbenshvit kjole, bør du IKKE ha kritthvite strømper, de bør heller være elfenben. for hvis ikke kan kjolen se litt "skitten" ut.

uansett, jeg havnet på hudfarget... men passet på å kjøpe sånne fine, lyse, som ikke ser sånn veldig "nylon" ut..

Skrevet (endret)

Takk for svar:) Jeg var ute og kjøpte de dyreste strømpene i manns minne i dag... er såååå lettlurt;) endte med tynne hudfargede. Kommer nok til å kjøpe et par i elfenbensaktig farge også.. bare sånn just in case;)

Endret av Frekja
Skrevet (endret)

Jeg skal ha brune, men med hviit blondekant øverst slik at de står i stil med undertøyet... Må bare finne ut hvor de selger dette. Så det i en link engang, men finner den ikke igjen.

Finner jeg ikke, blir det elfenben - tror jeg...

Endret av Elliebellie
Skrevet

Jeg har kjøpt strømper i ivory. Skal ha lang kjole med slep, så da synes de ikke likevel. Synes de var så fine :)

Skrevet

Jeg skal ha strømper i en eller annen hvittone slik at det passer med undertøyet, helt hvitt blir det nok ikke siden verken skoene eller kjolen kommer til å være helt hvit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...