Gjest Høstbrud 2008 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg lurer på om brudeparet må knele i kirken. Jeg har forferdelig dårlig rygg og knær og er livredd for ikke å "komme meg opp igjen" hvis jeg må knele. Dette hørtes kanskje ut som e tullespørsmål, men det er ikke det. Tusen takk for svar.
Gjest smotti Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Ja det må du nok, men din kjære kan vel hjelpe deg opp igjen, eventuelt også din forlover?
Noli Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tviler faktisk på at de vil tvinge deg om du ikke kan. Det er forskjell på å ha smerter, skader o.l og å ikke gidde.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Enkelt og greit - ring presten og spør! Lykke til
Gjest jeanee Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Enkelt og greit - ring presten og spør! Lykke til Hei! Nei,du MÅ ikke det! Jeg var forlover for min søster som sliter med dårlige ben,så hun avtalte med presten på forhånd..var ingen som reagerte på det...kan være en fordel å minne presten på dette rett før;)
Pastor Knut Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg lurer på om brudeparet må knele i kirken. Jeg har forferdelig dårlig rygg og knær og er livredd for ikke å "komme meg opp igjen" hvis jeg må knele. Dette hørtes kanskje ut som e tullespørsmål, men det er ikke det. Tusen takk for svar. Det går helt greit uten å knele. Det vanlige er å knele, men du blir gift uten også. Bare avtal med presten - og minn gjerne vedkommende om avtalen før vigselen. Prester kjører ofte på rutine og de kan glemme både det ene og det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå