Gjest Gjest_KLara_* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det ok å blande pudder fra ulike merker? Jeg har kjøt Sheer Cover, men finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe påfyll. Kan jeg ta et hvilket som helst merke og blande i og håpe på det beste? Og et annet spørsmål? I hvilket merke er det ikke bismuth?? Noen som vet?
Rexina Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Ja man kan blande pudder. ikke noe problem:) Jeg blander ID og Everyday minerals. Vet at det ikke er bismuth i sistnevnte.
Smascha Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Eg syns det er så utrulig vanskeleg å vite kva mineralpudder som er "reinast"...... Alle hevdar å berre innehalde naturlege ting, så eg tør ikkje prøve fleire. Kjøpte id. men då må eg ha fått ei allergisk reaksjon, eller noko, for det klødde veldig og eg vart raud og flassete enkelte stader i fjeset.... Haldt berre ut å bruke det i fire dagar, men kanskje eg skulle prøvd det lenger for å få huden til å bli vane med det!!??
Gjest StockDama Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Eg syns det er så utrulig vanskeleg å vite kva mineralpudder som er "reinast"...... Alle hevdar å berre innehalde naturlege ting, så eg tør ikkje prøve fleire. Kjøpte id. men då må eg ha fått ei allergisk reaksjon, eller noko, for det klødde veldig og eg vart raud og flassete enkelte stader i fjeset.... Haldt berre ut å bruke det i fire dagar, men kanskje eg skulle prøvd det lenger for å få huden til å bli vane med det!!?? Høres ut som du ikke tåler bismouth, som er i ID sitt mineralpudder. Kissme og Everyday minerals har ikke bismouth i seg.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Det er mange merker som ikke inneholder bismuth EDM og Kissme, som nevnt, og også Pure Luxe og Signature Minerals. Jeg kan så absolutt anbefale Pure Luxe, f.eks. Sjekk www.mineralmakeupmania.com! Inne på forumet ligger det masse linker til diverse mmu-merker, de fleste sender til Norge.
Fam Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Faktisk så er de aller fleste mineral makeup merker uten bismuth. I.d er dog med bismuth. Og det er en "jungel" der ute, men de har alle info om hva makeupen inneholder. Her er noen: Everyday Monave Mad Minerals Meow Alima Sheer Minerals Kiss me Glo Minerals Lumiere Minerals Jane Iredale Oceanmist Aubrey Nicole LilyLolo
Smascha Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Aha! Det er altså ein mineraljungel der ute! Eg får prøve meg litt fram og sjå kv aeg reagerer mest og minst på! Er det noko anna ein bismuth ein bør unngå? Eg har ganske sensitiv hud, har eg oppdaga!
Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Aha! Det er altså ein mineraljungel der ute! Eg får prøve meg litt fram og sjå kv aeg reagerer mest og minst på! Er det noko anna ein bismuth ein bør unngå? Eg har ganske sensitiv hud, har eg oppdaga! Om du har veldig sensitiv hud er det beste å ikke bruke foundation i det hele tatt……. Ofte er man mye vakrere uten sminke enn med. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå