Pusemor Skrevet 14. mars 2008 #21 Skrevet 14. mars 2008 Vil gjerne foreslå ridning jeg. Tur i skog og mark eller dressur på bane eller inne i ridehus. Dette er en fin sport og man blir aldri for gammel til å være med på dette for det kan utføres på mange måter. Meld deg på et kurs da vel : )
NinjaTurtle Skrevet 21. mars 2008 #22 Skrevet 21. mars 2008 Hvorfor er det ingen som foreslår en sunn hobby? Svømming, Innebandy, fotball, sykling, jogging, orientering, langrenn, in-line osv?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #23 Skrevet 21. mars 2008 Hva med å jobbe som frivillig i en veledighetsorganisasjon? Feks Røde Kors?
Gjest Tnita Skrevet 21. mars 2008 #24 Skrevet 21. mars 2008 Hvorfor er det ingen som foreslår en sunn hobby? Svømming, Innebandy, fotball, sykling, jogging, orientering, langrenn, in-line osv? Fordi det verken er kunstnerisk eller kreativt.
Ce'Nedra Skrevet 23. mars 2008 #25 Skrevet 23. mars 2008 Slår og et slag for slektsgransking. Her er vi kommet tilbake til 1150. Og har funnet ut at jeg er slekt i svigermor, og hun kommer ikke fra Norge. Jeg også sliter med å finne meg en hobby, men forsøkte litt slektsgransking. Ble stående helt fast og ga opp.. Har du tips til hvor man kan lete? (Har sjekket en del kirkebøker..)
Ce'Nedra Skrevet 23. mars 2008 #26 Skrevet 23. mars 2008 Jeg hadde ikke noen hobby før, men driver nå med postcrossing. Det tar akkurat så lang tid som du ønsker det skal ta, og du kan selv velge hvor dyrt det blir. En sender rett og slett postkort til personer som ønsker en hilsen fra et annet land. Skriver postkort, setter på frimerke og putter det i den vakre røde postkassa. Se: Postcrossing Syntes dette hørtes litt artig ut, men hva får du ut av det? Redd jeg fort kan gå lei.. Har du fortsatt å holde kontakten, samler du på kortene eller lignende?
Boot boy Skrevet 24. mars 2008 #27 Skrevet 24. mars 2008 Scambaiting. Koster ingenting, er ustyrtelig morsomt og ikke minst så tjener det en god sak.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #28 Skrevet 25. mars 2008 Hva med et godt gammeldags puslespill? Ok, det er vel kanskje ikke kreativt, siden man bare setter sammen igjen et bilde laget av noen andre. Dog du kan lage det temmelig kreative systemer for å sortere brikkene Jeg elsker å sette på god musikk i bakgrunnen, lage meg en kopp te, og sette meg ned og pusle i ro og mak. Det går fint an å ha med venner, så kan man småprate mens man samtidig har noe å gjøre på. Man kan ha puslespilllim på bildet når det er ferdig, og henge det på veggen. Eller man kan gjøre som en kamerat: ta det fra hverandre igjen så man kan pusle det om igjen senere.. Jeg pleier å pusle med minst 1000 brikker, alt under er "for lite". Ellers har jeg heklet en del, og det er veldig gøy, sånn bortsett fra at jeg har en tendens til å bli veldig sliten i skuldrene av det.
iingvild Skrevet 25. mars 2008 #29 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Syntes dette hørtes litt artig ut, men hva får du ut av det? Redd jeg fort kan gå lei.. Har du fortsatt å holde kontakten, samler du på kortene eller lignende? Jeg har fått meg noen kontakter som jeg holder litt kontakt med, en kan jo få kun brev/kort kontakter også via forumsiden. Det er mange som gir seg med den vanlige postcrossingen og kun deltar på privat bytte av kort. Da har en ennå mer kontroll på hva slags kort en får. Det er feks egne tråder for utveksling av postkort fra byer. Jeg samler også på kortene ja, vet ikke til hva ennå, men de fineste kommer nok i et fint album etter hvert. Endret 25. mars 2008 av iingvild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå