treningsjenta Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 skal betale en tjeneste via paypal på nettet. Aldri gjort dette før. Er dette trygt? Hvordan kan jeg bevise i ettertid at det er betalt da? skal ha betalt til imorgen, men har kvia meg litt til å gjøre det, redd det er noe lureri..
vanka Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei der, jeg bruker paypal når jeg shopper på nett via utlandet, har brukt det i 3 år nå og har enda ikke hatt noen problemer med det! De er et slags mellomledd! Betalingen blir registrert og går vel direkte til motagers konto. Du får mail for når dette er betalt og skulle det være noen som helst problemer (mellom deg og selger) så vil de kunne bistå deg med dette... Dette er enda enklere enn å betale regninger via nettbanken!
treningsjenta Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 okey så om jeg betaler dette idag, kan jeg vise til det imorgen med en mail som jeg mottar med engang ? tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Paypal er en de tryggeste betalngsmåtene på nettet.
Grissini Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 okey så om jeg betaler dette idag, kan jeg vise til det imorgen med en mail som jeg mottar med engang ? tusen takk Ja, du får kvitteringen med en gang. Paypal er genialt og noe av det tryggeste du kan bruke ved netthandel.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Du får bevis på mail at du har betalt, og selger får bevis på mail at du har betalt. Engenlt og greit er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå