Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal betale en tjeneste via paypal på nettet. Aldri gjort dette før. Er dette trygt?

Hvordan kan jeg bevise i ettertid at det er betalt da? skal ha betalt til imorgen, men har kvia meg litt til å gjøre det, redd det er noe lureri..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der, jeg bruker paypal når jeg shopper på nett via utlandet, har brukt det i 3 år nå og har enda ikke hatt noen problemer med det!

De er et slags mellomledd! Betalingen blir registrert og går vel direkte til motagers konto. Du får mail for når dette er betalt og skulle det være noen som helst problemer (mellom deg og selger) så vil de kunne bistå deg med dette...

Dette er enda enklere enn å betale regninger via nettbanken!

Skrevet

okey så om jeg betaler dette idag, kan jeg vise til det imorgen med en mail som jeg mottar med engang ?

tusen takk

Skrevet

Paypal er en de tryggeste betalngsmåtene på nettet.

Skrevet
okey så om jeg betaler dette idag, kan jeg vise til det imorgen med en mail som jeg mottar med engang ?

tusen takk

Ja, du får kvitteringen med en gang. Paypal er genialt og noe av det tryggeste du kan bruke ved netthandel.

Skrevet

Du får bevis på mail at du har betalt, og selger får bevis på mail at du har betalt. Engenlt og greit er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...