Paradokset Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Som en motvekt mot Hotel Cæsar-søpla starter her tråden for GODE filmer. Hvilke har du sett i det siste og kan du anbefale? Jeg så nylig "Charlie Wilson's war" Den var overraskende bra, selv om jeg ikke er noen stor fan av Tom Hanks. Morsomt og tenkevekkende om hvordan den amerikanske støtten til Muhajedin i Afghanistan startet som en "Covert operation" - stadig ble mer omfattende - og så forsvant. Philip Seymour Hoffman storspiller som delvis avdanka CIA-agent. http://www.imdb.com/title/tt0472062/
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Siste eg såg var Finding Neverland. Såg den på tv. Den var fin.
Gjest Gjest_bygdedyret_* Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Den grønne milen - med Tom Hanks (men bra for det) - jeg bare elsker den filmen.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Siste eg såg var Finding Neverland. Såg den på tv. Den var fin. Den er jo bare kjempesøt. En sånn skikkelig regnværsdagfilm.
Tabris Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Den kinesiske filmen "Hero". En av mine absolutte favoritter.
Anglofil Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Oi, vanskelig å bestemme seg for hvem jeg vil anbefale, men vil absolutt anbefale Roman Holiday og The Remains of the Day, bare for å nevne noen. Mvh Yvonne
Gjest filmelskar Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 the departed v for vendetta little miss sunshine zoolander (bakrusdag) reality bites fight club capote-filmen med phillip truman hot chick (bakrusdag) livets lyse side annie hall (kjærligheeeet og woody allen) og der fikk hjernen jernteppe.
*Enigma* Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jeg liker veldig godt The Boondock Saints. Den er relativt voldelig, men den inneholder både action, humor og kan få deg til å tenke litt, ettersom den setter fokus på problematikken med å gjøre seg selv til "Gud" og dommer.
Gjest Ansjoni Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Siste jeg så på kino var Drageløperen. Den var veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå