Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 ... det viktigste er ikke å overgå eller matche din venninnes bryllup, men å ha et bryllup som kler deg. Vi skal ha et enkelt bryllup, og kjolen er kjøpt i en "damebutikk" og kostet knappe 3000kr, men det er MEG! Vi skal ikke ha blomsterdekorasjoner på bordene, for det første fordi stedet ikke egner seg og for det andre fordi det ikke er OSS. Vi laget invitasjonene selv, men de ble OSS! Men for andre passer en kjole i titusenkroners kalssen bedre. Det viktigste er: at du og den du gifter deg med for vist deres kjærlighet og avgitt et løfte. At stemningen er god og at du får delt dagen med de du øsnker å dele den med. Lykke til alle sammen Gifter meg 140603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Det viktigste er: at du og den du gifter deg med for vist deres kjærlighet og avgitt et løfte. At stemningen er god og at du får delt dagen med de du øsnker å dele den med. Ja, og ikke minst man kan få et bryllup man selv ønsker å ha, ikke bare fordi alle rundt en ønsker det! Lykke til alle kommende bruder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pulsatilla Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 Helt enig jeg og sambo har tatt konsekvensen av det og gifter oss i all hemmelighet, vi! For oss er ikke festen det viktige, men løftet vi gir hverandre - og det har egentlig ingen andre noe med. ...hemmelig ja, bortsett fra at jeg har fortalt det til alle her inne, da... :oops: Pulsatilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 ...hemmelig ja, bortsett fra at jeg har fortalt det til alle her inne, da... :oops: Pulsatilla Hi hi.. Godt vi har hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 30. april 2003 #5 Del Skrevet 30. april 2003 ... det viktigste er ikke å overgå eller matche din venninnes bryllup, men å ha et bryllup som kler deg. Gifter meg 140603 Jeg er så enig med deg! Eneste faren med å være så bestemt på sine egne ideer og løsninger er at man går miss om noen skikkelig gode råd på veien. Det mest oss vi har gjort, til tross andres meninger, er å ikke invitere min mor. PS: Vi gifter oss samme dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå