Gå til innhold

Out of office-reply i Microsoft Outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd ørten ganger å få til automatisk svar på epost når jeg er borte for noen dager, men får det ikke til! Er det noen som gidder å forklare?

Skrevet

Verktøy / Tools

Fraværsassistent

(Hvis du har engelske versjon, så vet jeg ikke sikkert hva det står).

Legg inn melding og kryss av for "Out of office".

Det går an å sette regler for hvem som skal få meldingen også, men det kan jeg lite om. Hos oss (på jobben) får de som sender mail meldingen bare den første gangen. Helt du legger inn ny melding.

Finnes sikkert noen instillinger på dette også.

Skrevet

MEn for å gjøre det på denne måten må jeg visstnok ha Microsoft Exchange Server, noe jeg ikke har. Finnes det ingen annen måte?

Skrevet

Det stemmer vel kanskje... ettersom vi bruker exchangeserver.

Er dessverre ikke sikker på om det går an på annen måte.

Skrevet

Vet du, Tuji, at hvis du går inn på hjelp, og søkeord svar så får du en diger smørbrødliste i outlook2007, hvor du først lager en meldingsmal, og deretter en makro for autosvar.

Isj. Kunne sverge på at dette var direktevalg i eldre versjoner...

Ta heller å logg deg direkte inn på din epostserver, du. De fleste leverandører har web-tjeneste (slik at du får tilgang på e-postkontoen din på nettcafé etc) De fleste har autosvar, eller fraværsmeldinger under innstillinger. I allefall de jeg har brukt, hjemme og utenriks.

Skrevet

Nå har jeg fått hjelp, og det viste seg at jeg ikke kunne gjøre det selv, av en eller annen grunn. Nå er det rettet opp i, så i fremtiden kan jeg bruke rådene jeg har fått her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...