Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter tips på reisemål i europa. Er single, trives godt å reise alene. Er ikke interessert i sjekke-tur-greier eller utagerende festing. Er godt voksen, så vet du om et sted som er egnet (les: trygt) for single å resie til, gjerne med utflukter/sightseeing innbakt i pakken?

Videoannonse
Annonse
Gjest reisegjest
Skrevet
Er på jakt etter tips på reisemål i europa. Er single, trives godt å reise alene. Er ikke interessert i sjekke-tur-greier eller utagerende festing. Er godt voksen, så vet du om et sted som er egnet (les: trygt) for single å resie til, gjerne med utflukter/sightseeing innbakt i pakken?

Hva med å melde seg på et matlangingskurs i Toscana og tilbringe en uke før eller etter i Roma?

Inspiratour arrangerer dette og mange andre kurs rundt om i Europa, noen er spesielt tilrettelagt for single. Jeg var på et slikt kurs for en del år tilbake, og var strålende fornøyd! Mitt kurs var ikke et singlekurs, men det var ca 50/50 par og single.

Eksempel på kurs

Skrevet

Spørsmålet er for generelt, kan foreslå samtlige land i Europa ut fra kriteriene til Trådstarter :) Selv synes jeg Venezia er verdens mest magiske by. Massevis å se i selve byen, og fine utflukter ut til de andre øyene. Kjøp dagskort på vaporetto (bussbåt), og utforsk resten til fots :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...