Gjest hjelp..?? Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg forstår ikke hva som har skjedd. Nå er det sånn at når jeg slår på pc'en, så kommer det opp en masse programmer. Jeg trykker på knappen og når den er kommet på, ligger både explorer, opera, outlook og masse andre programmre påslått. Hvordan kan jeg slå dem av så de ikke slår seg på av seg selv? Håper på tips. Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Har du Windows XP? Hvis ja, høyreklikk start, velg åpne. Hvis det ligger en mappe med som heter programmer, gå inn i den og velg mappen oppstart. Der sletter du snarveiene til de programmene som kommer opp..
Gjest hjelp..?? Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk! Jeg har xp ja. Men hva mente du? Jeg skal gå på start og åpne hva?
Gjest hjelp..?? Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ok. Jeg fant det. Skal jeg slette den mappen som heter oppstart?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Gå inn i mappen oppstart og slett snarveiene som ligger der.
Gjest a Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Det beste er å skrive msconfig, i kjør, og fjerne de fra autoruns der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå