Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som egentlig skjer her, så jeg trenger råd fra dere å sortere tankene. For jeg greier ikke å sette fingeren på det selv.

Er gode venner med bestekompisen til eksen min. (slutt m eksen og meg for lenge siden og vi omgås heller ikke sosialt. Vi har ingen kontakt lenger). Bestevennen er temmelig keen på meg. Men det som jeg syns er mystisk, er at han lover å komme på besøk, men helgarderer seg med å si "men jeg lover ingenting" eller "får se".

Eller så spør han "hvor jeg har vært på X-dag, da han kom på besøk men jeg var ikke hjemme"... Sistnevnte er jo blank løgn, da jeg var tilfeldigvis hjemme hele den dagen han påstod at han stakk innom. Han tar selv ingen initiativ å kontakte meg, men virker kjempeglad når jeg kontakter ham..

Hva er det som skjer? Hvorfor ljuger han om slik? Skal jeg bare drite i ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøyaktig hva er det du lurer på? Om du skal drite i ham som venn eller unngå å "ta det ett steg videre"?

Altså, hvis dere er gode venner og du er interessert i noe mer synes jeg du burde konfrontere ham. Det er dog en hårfin grense her. Dersom jeg kjente en fyr som ikke tok kontakt, og som i tillegg farer med løgn... Er det så mye å lure på da?! Tenk på alle problemene og usikkerheten som kan komme senere. Jeg hadde ikke giddi å styre med den mannen!

Gjest Jente37
Skrevet

Her kommer et kjent sitat:

"Usikkerhet er drivhuset til de forferdeligste blomster..."

Skrevet

Jeg hadde det på samme viset med en gutt.. Jeg var veldig forelska i han og valset rundt på rosa skyer, men skjønte ikke hvorfor han aldri kontaktet meg... Det var helt til jeg fant ut at han sto i med ei anna jente og da gikk det opp for meg at jeg måtte drite i han... Men det var ikke lett å se før jeg fikk den smellen ansiktet... så det kan være veldig lett for oss her på "utsiden" å si at du skal drite i han, men det er ikke så lett når man sitter i det selv...

Lykke til iværtfall... jeg ville ha dumpet han :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...