Tusseline Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg trenger ei dressbukse, MED bootcut. Siden jeg sjelden bruker slike bukser, trenger jeg litt hjelp. Er veldig smal, og 165 cm. Bruker 25" til vanlig. Noen tips til hvilke butikker jeg bør sjekke ut? Mexx er i hvertfall notert.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Benetton er det heller ikke så dumt å sjekke ut; de har størrelser ned i 32 (damestørrelse). Selv har jeg dressbukser fra Mexx, InWear, Benetton og en fra et svensk merke som heter Riley (tror jeg). Jeg er også ganske liten, og bruker 25" eller 26" i jeans. Dessuten kan muligens Filippa K og Bruuns Bazaar ha fine dressbukser. Men bootcut? Alle mine er stort sett slike som sitter lavt i midjen, og har vide, rette bein med press.
Tusseline Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Takk for gode tips. Egentlig hater jeg bootcut, men de jeg har sett til nå har hatt drainpipes-form, og det ser litt rart ut på dressbukser (synes jeg). Reiser til Oslo i helgen, så skal sjekke ut Mexx, Benetton, Filippa K og Zara i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har kjøper dressbukser på Mango, Zara og H&M. For H&M har fått en del dressbukser nå med god passform. Og dressbukser skal selvsagt være rette i beina!
Catzy Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hva med Tiger of Sweden? Har på Steen og Strøm og på Company i Bogstadveien.
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Gå på bruktbutikker! De har alltid maaange dressbukser. De er fine og alltid i "spesielle" størrelser, siden de mest vanlige blir plukka ut fort. Feks UFF i Storgata, kan gjerne ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå