Gå til innhold

Nakenhunden min, Siggur!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt. :) Bilde 4 og 5 var skikkelig kule. :)

Er Siggur og katten gode venner?

Skrevet

Siggur og kattene (3 katter) er gode venner :)

Skrevet

Så fin han er, tenker du koser deg med den lille karen.

Kattene er forresten veldig fine de også.

Skrevet

Han er jo utrolig fin da.

Men jeg er nyskjerrig på hvordan du introduserte han for kattene, og hvor fort de godtok han osv.

Skrevet

Jeg bare satte han ned sammen med de, og lot kattene ordne det :) Får han seg en på trynet, så har han nok fortjent det ;) Men han var vant til katter da han kom og mine er verdens snilleste, så han gjør han hva han vil med dem, de får gjennomgå.- Ho ho :))

Skrevet
Jeg bare satte han ned sammen med de, og lot kattene ordne det :) Får han seg en på trynet, så har han nok fortjent det ;) Men han var vant til katter da han kom og mine er verdens snilleste, så han gjør han hva han vil med dem, de får gjennomgå.- Ho ho :))

Bra kombinasjon da, kattere som er trygge og hund som er vant med katt. :) Du er heldig. Er litt bekymra for det der selv. Katten vår er ei stor pyse og valpen er ikke vokst opp med katt. Men håper det har litt å si at katten bare er et knapt år når valpen kommer i hus.

Skrevet (endret)

Jada, men katter merker at det er en valp. Og det er sjelden en katt klorer ut øynene på valper, men vil frese og advare først, og det bør valpen forstå etterhvert. Et lite klor på nesa lærer han bare av ;-)

Det viktigste er at kattene har mulighet til å slippe unna, hoppe opp i høyden hvor valpen ikke får tak i den, når de vil ha fred. Hvis de ikke har den muligheten, kan de føle seg truet.

Endret av NovaFlare
Skrevet

Jeg har aldri hatt sansen for nakne dyr, men det var en søt krabat. :)

Skrevet

Hyggelig da! Tusen takk :)

Skrevet

Hjertelig :rødme:

Gjest Gjest_kattemor_*
Skrevet

Jeg pleier å synes at sånne hårløse dyr er skikkelig stygge. Men herregud, denne er jo skjønn!!! Har pels på akkurat riktige steder, sånn at han bare blir en kosebamse likevel. Tilgi oss uvitende "hårløshatere", og kos deg med den skjønne valpen din. Lykke til!!

Skrevet

Så varmende ord :rødme:

Gjest Korrekt
Skrevet

Så utrolig nydelig- husk å kle på den klær om vinteren da!

Har hatt nakenhund selv jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...