pilutta Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har et anstrengt forhold til frisører, har ALDRI vært til noen jeg har vært skikkelig fornøyd med, og nå har ikke håret mitt sett en frisør siden september 2006. Jeg tror faktisk jeg lider av frisørskrekk. Men nå både må og vil jeg gjøre noe med håret. Så- jeg trenger tips om gode frisører i Oslo, som kan krølle-klippe-kunsten. Noen som hører på kundens ønsker, og som har konstruktive og kreative innspill. På forhånd takk!
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har et anstrengt forhold til frisører, har ALDRI vært til noen jeg har vært skikkelig fornøyd med, og nå har ikke håret mitt sett en frisør siden september 2006. Jeg tror faktisk jeg lider av frisørskrekk. Men nå både må og vil jeg gjøre noe med håret. Så- jeg trenger tips om gode frisører i Oslo, som kan krølle-klippe-kunsten. Noen som hører på kundens ønsker, og som har konstruktive og kreative innspill. På forhånd takk! Mener du som kan klippe opp håret slik at det får fall? Eller som er flinke med krusehoder?
Antoinette Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg vil sterkt anbefale deg å oppsøke Tatt av Vinden Frisører i Oslo. Telefonnummer og adresse ligger på 1881.no Min bestevenninne har naturlige krøller og de er veldig flinke med å klippe riktig så håret ligger slik det skal og ikke står rett ut samt å anbefale produkter som demper krus og tørt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå