Gå til innhold

Ukelønn/lommepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, svømmehaler slår aldri feil hos barn :) De fleste syntes det er kjempe stas å svømme, ihvertfall vis det er sklier der. :)

Skrevet

Ville hatt en sparebøsse fra ungen var relatvt liten, og gjerne gått i banken sammen med barnet sånn at de selv kunne se at pengene ble til mere...Ungen kan godt få litt ukepenger om det er noe spesielt, men ellers er jeg ikke noe fan av at ungene til enhver tid skal gå rundt med penger som de ofte bruker på tull...om barnet vil jobbe ved siden av skolen kan ungen gjerne gjøre det, men skolen og fritidsaktiviteter er viktigere...

Skrevet

jeg er bare 21 år. og for meg høres det helt ubeskriveli at en 16 åring må få ukepenger! hallo! når ungdommen er 16 så er han jo så å si voksen! han må da vel klare seg selv da med jobb eller stipend! i dag er jeg som sagt 21, sia jeg bynte på videregående har jeg klart meg selv, og har mere verdier enn andre som har fått sytt puter under armene fra dag en! nei han skal jo uansett flytte ut no regne jeg med.

Skrevet

Datteren på 15 får 500 i månedspenger. I tillegg dekker vi mobil kr 400, noe klær, buss, og sminke/hårprodukter.

Hun har ansvar for å holde rommet, stua si og badet sitt rent og ryddig, og bidrar med litt husarbeid ellers. Krever ikke så mye av henne, fordi hun har jobb utenom skolen. Ikke har vi så mye husarbeid å gjøre heller, ettersom vi bare er 3 personer i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...