Gå til innhold

Skulle bare til frisøren....så ender jeg med å bli betatt..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei :ler:

Dette er litt komisk.. men jeg må bare lufte det for noen.

Høre noens synspunkter og meninger.

Jeg var hos frisøren i går, går til et fast sted. Et sted hvor de har andre ting også, alt fra hudpleie til frisører. Jeg "kjenner" hun som driver stedet, eller hun er dama til en jeg kjenner veldig godt.. har vokst opp med mannen hennes(samme borettslag).

Frisøren som var der i går var ny, og vi var alene i lokalene da han farget og klippet håret. Hun jeg kjenner hadde behandling i en etg. over.

Da jeg så frisøren en kar som er 1 år eldre enn meg, ble jeg bare helt paff.. Det var noe med han som gjorde at det bruset i magen min.. kjente sommerfuglene i magen. (har aldri hatt en sånn følelse før, og så plutselig).

Vi snakket MASSE sammen, vi kom frem til at vi begge er single, merket at han også smilte ekstra til meg. Han har jo et yrke hvor man er hyggelig, så det er vanskelig å si om det bare var derfor, men vi pratet masse om alt, og fant ut at vi er like.. han spurte hvordan gutter jeg liker osv..

Vi kom frem til at vi skal ut på lørdag begge to, men avtalte ingen ting.. Han sa han ikke visste hvor de skulle, bare at de på det stedet skal ha "julebord".Har spurte flere ganger hvor jeg skulle, men jeg vet ikke enda.. (skal i 30-års lag).

Jeg var der i 3 timer, han ordnet masse for meg.. brukte god tid. Farget, klippet, sminket meg litt , han satte på mye fin musikk, musikk som vi begge likte og kommenterte under klippingen hehe.. :ler: Kan tenke meg flere av dere tenker han er sikkert homo pga yrket og sminten, men han er ikke det, x-dama ringte når jeg var der. Han sa det var slutt for en tid tilbake- at hun har fått seg ny type osv. Men at hun skulle hjelpe han med noe data ting.

Han kommenterte flere ganger at de stjernetegnene vi er passer bra sammen, at vi er like personer osv.. hehe..

Når jeg skulle gå da han at det var koselig å ha meg der, og bli kjent med meg da jeg skulle gå. Jeg sa det var hyggelig å være der og at jeg ikke ville gå. Han kom å ga meg en klem og åpnet døren for meg.. :love:

I dag har jeg tenkt på han så mye, får han ikke ut av hodet. Hva er dette?!

Jeg skulle jo bare til frisøren... :erter:

Hva nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_nille_*
Hei :ler:

Dette er litt komisk.. men jeg må bare lufte det for noen.

Høre noens synspunkter og meninger.

Jeg var hos frisøren i går, går til et fast sted. Et sted hvor de har andre ting også, alt fra hudpleie til frisører. Jeg "kjenner" hun som driver stedet, eller hun er dama til en jeg kjenner veldig godt.. har vokst opp med mannen hennes(samme borettslag).

Frisøren som var der i går var ny, og vi var alene i lokalene da han farget og klippet håret. Hun jeg kjenner hadde behandling i en etg. over.

Da jeg så frisøren en kar som er 1 år eldre enn meg, ble jeg bare helt paff.. Det var noe med han som gjorde at det bruset i magen min.. kjente sommerfuglene i magen. (har aldri hatt en sånn følelse før, og så plutselig).

Vi snakket MASSE sammen, vi kom frem til at vi begge er single, merket at han også smilte ekstra til meg. Han har jo et yrke hvor man er hyggelig, så det er vanskelig å si om det bare var derfor, men vi pratet masse om alt, og fant ut at vi er like.. han spurte hvordan gutter jeg liker osv..

Vi kom frem til at vi skal ut på lørdag begge to, men avtalte ingen ting.. Han sa han ikke visste hvor de skulle, bare at de på det stedet skal ha "julebord".Har spurte flere ganger hvor jeg skulle, men jeg vet ikke enda.. (skal i 30-års lag).

Jeg var der i 3 timer, han ordnet masse for meg.. brukte god tid. Farget, klippet, sminket meg litt , han satte på mye fin musikk, musikk som vi begge likte og kommenterte under klippingen hehe.. :ler: Kan tenke meg flere av dere tenker han er sikkert homo pga yrket og sminten, men han er ikke det, x-dama ringte når jeg var der. Han sa det var slutt for en tid tilbake- at hun har fått seg ny type osv. Men at hun skulle hjelpe han med noe data ting.

Han kommenterte flere ganger at de stjernetegnene vi er passer bra sammen, at vi er like personer osv.. hehe..

Når jeg skulle gå da han at det var koselig å ha meg der, og bli kjent med meg da jeg skulle gå. Jeg sa det var hyggelig å være der og at jeg ikke ville gå. Han kom å ga meg en klem og åpnet døren for meg.. :love:

I dag har jeg tenkt på han så mye, får han ikke ut av hodet. Hva er dette?!

Jeg skulle jo bare til frisøren... :erter:

Hva nå??

Gå tilbake og gi ham telefonnummeret ditt!!!!!!

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tilbake og gi ham telefonnummeret ditt!!!!!!

:5:

Han skrev det opp i avtaleboken da jeg kom.. Så han har jo egentlig nr mitt. Hihi.. ;)

Så merkelig dette her, hadde ALDRI i mitt liv trodd jeg skulle møte en kar på den måten.. Og hos frisøren da!! :ler:

Det er så rart, for jeg har tenkt på han så mye etter jeg var der..En merkelig følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer vel på om jeg legger for mye i det... ?!

Det er så rart når man møter en og kjenner den kjemien som en ikke kan beskrive.

Så lurer jeg også på om han også kan ha kjent noe(er umulig for dere å si), men er jo rart om en person kan få den følelsen men ikke den andre. Hadde han vært avvisende på den måten og ikke gitt det lille ekstra så hadde jeg aldri likt han på "den måten"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...