Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg slutta med p-pilla 1januar, og har hatt en mensen som kom akkurat da den skulle. Mens nå venter je på den, den er 2dager forskinka, og nå kom det noe som kan ligne på mens, men er veldig lite og en annen farge en som er normalt for meg..er dette normalt da man har slutta på pilla?

Sanne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man slutter på pilla må kroppen omstille seg og da kan mens være forandret enn hva du er vant med... :)

Trolig ikke noe du trenger å tenke på..

Skrevet

Det med fargen vet jeg ikke, men at syklusen kan variere med noen få dager fra eller til tror jeg er helt normalt.

Skrevet

Takktakk for svar:)

Har gått å håpa på at mensen ikke skulle komme, men da måtte jeg hatt skikkelig flaks, og det vet je at je ikke har..hehe. Men sitter med en vond følelse da mensen kommer, men en dag kommer den ikke. Da blir je SÅ glad:)

Skal jeg nå regne denne dagen som førsten av mens da jeg skal finne ut når jeg er mest fruktbar?

Sanne

Skrevet

Hehe, ja, jeg ska ha mens om 1 uke, og jeg håper ikke den kommer!! Hehe.... Men som du sier, en dag er den ikke der :hoppe: Gleder meg te det jah!!

Nå skal jeg ikke si sikkert, men du skal regne 1. dag av din syklus av 1. dag av mens.... Sånn at den dagen du får mens er starten på din syklus :)

Så nå er det bare å vente te EL oxo da ha masse :sengekos: Og håpe på å bli :gravid:

Håper jeg er det nå jeg :sjenert: Men det vil jo tiden vise.. Hihi

Skrevet

Jeg har begynt å regne første dag av mens som den første dagen det blør ferskt blod, ikke bare mørkt skvip, hvis du skjønner hva jeg mener. Kan ha 2-3 dager med nesten-mens, og så slår det til.

Skrevet

hmm..ja er spennende, men samtidig veldig frustererende å gå og vente på...man blir liksom sååå følsom for sånne ting.

Så nå er det bare å satse på å få så mye ja du veit...hehe..den perioden det er størst mulig sjangse:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet
Da kom mensen:( :gråte:

Huff da, godt det kommer en ny måned ;)

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Se positivt på det. Det betyr at syklusen din er i gang igjen etter pillebruk!

Dette er jo gode nyheter, for noen får ikke i gang syklusen før mange måneder etter pilleslutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...