Aurela Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 I sommer skal jeg og mamma på ferie. Mamma vil til Hellas, hun vil ligge på en gresk strand og bade. Dette har vi gjort før. Jeg er lei av ferier der man bare ligger på stranden, som sild i tønne med resten av turistene. Jeg er lei av de samme type butikkene, med de samme souverniene, bare med forskjellige navn på.. For meg, er alt det samme. Som dere kanskje skjønner, har vi vært på en del charterferier.. Er det noen som kjenner til noen steder med litt mindre turister, som er koselig (og billig). En by med sjarm som ikke bare er turistifisert? Håper på noe hjelp her..!
Mixelite Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Er det noen som kjenner til noen steder med litt mindre turister, som er koselig (og billig). En by med sjarm som ikke bare er turistifisert? Håper på noe hjelp her..! Chios! Ingen sild i tønne, mye å gjøre, sjopping i skikkelig by med skikkelige butikker, ikke turistsjapper, øya er full av sjarm og kjempekoselig! Chios er Hellas 5. største øy, men fordi flyplassen er liten er det ikke plass til store turistmaskiner, så de store selskapene gidder ikke å sende gjester hit. Sist jeg hørte et antall, var det 7 charterfly i uka. På en øy med rundt 60.000 innbyggere forsvinner vi i mengden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå