Gå til innhold

Sims 2 - helt enkle nybegynner spm til spillet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 10 år fikk Sims 2, Dyreliv, H&M stæsj til jul. Vi har installert dem på pc og hun har sittet lenge og jobbet med familien sin.

Hun bygde først et hus, men der var det ingen naboer... Så fikk hun rådet av en venninne å flytte inn i et ferdig hus, som de hadde råd til, og så laste ned penger, og flytte videre til et større hus som hun ønsket seg.

Spm -

Hvordan flytter man simmer fra et hus til et annet? (Kjøpe seg et større hus) Dette får hun ikke til.

Hun får ikke simmene sine til å gå utenfor tomten. Hvordan får man dem til å gå utenfor tomten?

Og jeg - mamman- som hun tror kan alt har prøvd å lese litt, men nå begynner jeg å bli lei av disse simene...*sukk*

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet (endret)

Hei!

Når hun er i nabolaget, så gå på den første fanen som heter familier. Der skal det være en knapp med bilde av noen simmer, og en pil. Trykk på huset familien bor i, så blir de flyttet inn i familiekontaineren. Derfra kan hun flytte de videre til et annet hus. Men de trenger ikke bo i et ferdiglaget hus for at hun skal gi dem ekstra penger!

Pengekoden er motherlode, forresten. Og du får frem juksekodefeltet ved å trykke ctrl+shift+c

Jeg regner med at hun spiller i de ferdige nabolagene, de som kom med spillet? Det er ikke alltid at det rusler naboer forbi hver dag. Det finnes de familiene som kom med spillet, og så er det noen som heter "townies", som ikke noe sted, men som bare tusler random omkring.

Om simmene hennes trenger å bli kjent med andre, kan de ringe etter en drosje og dra til en community lot, der er det alltid andre simmer :) Å flytte de til et annet større, dyrere hus hjelper ikke så mye på hvor mange som går forbi daglig. Men det er jo alltid stas med stort hus :)

Endret av Grafica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...