Gå til innhold

Deres fantastiske hårfrisyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal dere se ut på håret da damer?

Jeg vil gjerne ha en enkel knute i nakken med en liten perlerad på siden av den og noen få bittesmå fjaer dyttet inn i knuten (hvis jeg finner). Jeg begynner jommen å bli usikker på om jeg skal ha slör, men i tilfelle skal dette festes under knuten OG kunne taes av för festen. (Jeg aner ikke om denne kombinasjonen funker).

Jepp, jepp, får bare få tak i frisör nå og sjekke om ideene kan settes ut i live! :-D

PS: Har desverre ikke funnet bilde på internett av frisyren "min", men legg gjerne ved bilder av deres hvis dere har! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lyst til å ha det sånn jeg:)

Vedlegget er fjernet ihht til våre regler om kopirett.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet

Jeg vil ha løse krøller med orkideer i (samme som i buketten) siden jeg ikke skal ha slør.

Lekre rosa orkideer mot mørkebrut hår må vel bli bra?

Skrevet

Da jeg giftet meg hadde jeg litt satt opp og resten ned, hadde slør festet i knuten som var satt opp og sikkert 30 spenner for og holde det på plass.

Jeg var ikke vant med og ha så mange spenner i håret mitt, så jeg fikk faktisk vondt i hodet/hårfestet av det.

Så om du ikke er vant med oppsatt hår så vil jeg anbefale og "herde" det først.

Lykke til .

Skrevet
Da jeg giftet meg hadde jeg litt satt opp og resten ned, hadde slør festet i knuten som var satt opp og sikkert 30 spenner for og holde det på plass.

Jeg var ikke vant med og ha så mange spenner i håret mitt, så jeg fikk faktisk vondt i hodet/hårfestet av det.

Lykke til .

Takk for tipset! Hadde du slöret på hele kvelden?

Molly83 / Alyssa: Hårfrisyrene deres ser / höres veldig romantiske ut! :-D

Skrevet

Jeg har lyst på noe slikt som dette eller denne foran og bak. Blir litt mer bølger i det hele siden håret mitt ikke er så slett som hos de modellene. Har tenkt å ha slør festet under oppsatsen ("mette-maritslør"), og ikke tiara, kanskje blomster dersom det passer seg... vet ikke enda :)

Skrevet

Det var fint! hadde egentlig lyst til å sette opp håret jeg, men når jeg så dette her ,ble jeg litt fristet.

Gjest Alvebruden
Skrevet

Vedlegget er fjernet ihht til våre regler om kopirett.

Camilla (mod)

Bildet er fjernet. :(

Får du lagt ut en link?????

Skrevet

Lykke til .

Det er et veldig godt tips ja.

Hvis man får prøve time hos salongen så er det en fordel å teste ut "smertegrensen" på forhånd. Hodepine er jo ikke noe kjekt å ha på bryllupsdagen sin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...