Amadea Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hvordan skal dere se ut på håret da damer? Jeg vil gjerne ha en enkel knute i nakken med en liten perlerad på siden av den og noen få bittesmå fjaer dyttet inn i knuten (hvis jeg finner). Jeg begynner jommen å bli usikker på om jeg skal ha slör, men i tilfelle skal dette festes under knuten OG kunne taes av för festen. (Jeg aner ikke om denne kombinasjonen funker). Jepp, jepp, får bare få tak i frisör nå og sjekke om ideene kan settes ut i live! :-D PS: Har desverre ikke funnet bilde på internett av frisyren "min", men legg gjerne ved bilder av deres hvis dere har! :-D
molly83 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Lyst til å ha det sånn jeg:) Vedlegget er fjernet ihht til våre regler om kopirett. Camilla (mod) Endret 12. februar 2008 av Camilla
Alyssa Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vil ha løse krøller med orkideer i (samme som i buketten) siden jeg ikke skal ha slør. Lekre rosa orkideer mot mørkebrut hår må vel bli bra?
snexi Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Da jeg giftet meg hadde jeg litt satt opp og resten ned, hadde slør festet i knuten som var satt opp og sikkert 30 spenner for og holde det på plass. Jeg var ikke vant med og ha så mange spenner i håret mitt, så jeg fikk faktisk vondt i hodet/hårfestet av det. Så om du ikke er vant med oppsatt hår så vil jeg anbefale og "herde" det først. Lykke til .
Amadea Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Da jeg giftet meg hadde jeg litt satt opp og resten ned, hadde slør festet i knuten som var satt opp og sikkert 30 spenner for og holde det på plass. Jeg var ikke vant med og ha så mange spenner i håret mitt, så jeg fikk faktisk vondt i hodet/hårfestet av det. Så om du ikke er vant med oppsatt hår så vil jeg anbefale og "herde" det først. Lykke til . Takk for tipset! Hadde du slöret på hele kvelden? Molly83 / Alyssa: Hårfrisyrene deres ser / höres veldig romantiske ut! :-D
Concertina Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har lyst på noe slikt som dette eller denne foran og bak. Blir litt mer bølger i det hele siden håret mitt ikke er så slett som hos de modellene. Har tenkt å ha slør festet under oppsatsen ("mette-maritslør"), og ikke tiara, kanskje blomster dersom det passer seg... vet ikke enda
pinkybride Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Lyst til å ha det sånn jeg:) Det var fint! hadde egentlig lyst til å sette opp håret jeg, men når jeg så dette her ,ble jeg litt fristet.
Gjest Alvebruden Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Lyst til å ha det sånn jeg:) Vedlegget er fjernet ihht til våre regler om kopirett. Camilla (mod) Bildet er fjernet. Får du lagt ut en link?????
Alyssa Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Da jeg giftet meg hadde jeg litt satt opp og resten ned, hadde slør festet i knuten som var satt opp og sikkert 30 spenner for og holde det på plass. Jeg var ikke vant med og ha så mange spenner i håret mitt, så jeg fikk faktisk vondt i hodet/hårfestet av det. Så om du ikke er vant med oppsatt hår så vil jeg anbefale og "herde" det først. Lykke til . Det er et veldig godt tips ja. Hvis man får prøve time hos salongen så er det en fordel å teste ut "smertegrensen" på forhånd. Hodepine er jo ikke noe kjekt å ha på bryllupsdagen sin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå