Gå til innhold

Penisring er tingen

Gjest Tom K

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg nylig en penisring, og det gjør susen! En ting ar at jeg kan holde orgasmen tilbake lenger, men både hardhet og størrelse øker betraktelig. Uten ringen er jeg ca 15 lang og 14 i omkrets, mens den vokser til 17/16 med ring. Kuken svulmer veldig og særlig hodet vokser. Jeg har prøvd med en PV og hun elsket det, merket absolutt forskjell. Eneste bakdel er at det blir litt vondt i lengden. Noen som har samme eller andre erfaringer el tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lotte_*

jeg har lurt på om jeg skal kjøpe en penisring til min pulevenn.. Men jeg er så usikker på hvordan han kommer til å ta det. Kommer han til å tro at jeg syntes den er for liten/ dårlig? Grunnen til at jeg vil kjøpe er for å prøve, teste nye ting. Det er jo så gøy.

Hva tenker du som mann om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Jeg nekter å få en liten metalldings inn i meg, ville vært livredd for at den skulle dette av mannen under sex....pluss, jeg liker ikke piercinger, så ville vært en turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å få en liten metalldings inn i meg, ville vært livredd for at den skulle dette av mannen under sex....pluss, jeg liker ikke piercinger, så ville vært en turn off.

Penisring er ikke piercing, det er en ring i enten plast eller metall som man har rundt basis av penis (i noen tilfeller også rundt pungen) som gir økt trykk i penis, da blodet går senere ut, noe som fører til at penis føles stivere og blir noe større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Penisring er ikke en piercing.... :ler:

Penisring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau: tenkte på prince albert XD

Penisring ser dåg ikke lekkert ut det heller...mannen min er stor nok allerede =D

DET er jeg helt enig med deg i :D Det ser bare....komisk ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lurt på om jeg skal kjøpe en penisring til min pulevenn.. Men jeg er så usikker på hvordan han kommer til å ta det. Kommer han til å tro at jeg syntes den er for liten/ dårlig? Grunnen til at jeg vil kjøpe er for å prøve, teste nye ting. Det er jo så gøy.

Hva tenker du som mann om det?

Jeg tror du rolig kan foreslå det. Hvis han er eller tror han er litt liten, kan du jo fokusere på det med å teste noe nytt. Ringen jeg kjøpte har små kuler som i teorien skal gi klitoris stimulans og det kan du også bruke som argument. Så får det heller komme som en artig bivirkning at den også blir mye større og hardere. Og det er jo moro å teste nye ting uansett! Hva har man vel å tape?

Til deg over som er redd ting som kan falle av: det er ikke mulig med en sånn snurre som dette. Den skyves helt ned til roten og KAN ikke falle av. Det er et lite styr å få den på hvis jeg bare er halv erigrert, og da må jeg bruke såpe eller olje for å tre den helt ned. Men det er en underlig opplevelse å plutselig bli regnet som "velutstyrt" bare pga en sånn silikondings!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bente_*
Jeg skaffet meg nylig en penisring, og det gjør susen! En ting ar at jeg kan holde orgasmen tilbake lenger, men både hardhet og størrelse øker betraktelig. Uten ringen er jeg ca 15 lang og 14 i omkrets, mens den vokser til 17/16 med ring. Kuken svulmer veldig og særlig hodet vokser. Jeg har prøvd med en PV og hun elsket det, merket absolutt forskjell. Eneste bakdel er at det blir litt vondt i lengden. Noen som har samme eller andre erfaringer el tips?

Hvis det gjør vondt i lengden, hvorfor bruke den da?

Typen min har ikke så stor penis, tror det er normal, men den er perfekt fordi den sitter på han. Skulle jeg bare valgt en penis (uavhengig av mannen), ville jeg valgt en større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell ,ein bør ikkje ha dei på for lenge...

nå veit eg ikkje kor lenge du har den på, men synnst eg leste på erotikknett at max 1/2 time om gangen...

så bruker du den lengre, så kan det vere grunnen til at det gjere vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er jeg helt enig med deg i :D Det ser bare....komisk ut :)

Jamen det er vel ikke det verste? Litt moro SKAL man jo ha det! Forøvrig er "komisk" ikke det adjektivet som dukker opp først i pannebrasken. "Deilig" og "STOR" var reaksjonen jeg fikk. Men bevares, komikk er helt fett det. Folk ler alt for lite mens de knuller, det er jeg nesten sikker på.

Andre kommentarer om lengden man kan ha på ringen: det er visst anbefalt maks en time. Men jeg tar ikke tiden når jeg er sammen med kjæresten min (ja, jeg er blitt forelsket!), og da er det lett å glemme seg.

Men: så lenge begge har det bra og er fornøyde er allting bra. Vi har det forresten superfint også UTEN denne tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"størrelsen hakke no å si, det er bare no mannfolk med dårlig selvtillit tror"

svarer ofte kvinnene.

løgnere! :kaffe:

Folk er forskjellige, vel.

Noen kan like en ting, noen kan like en annen ting, uten at noen av dem er løgnere.

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan like en ting, noen kan like en annen ting, uten at noen av dem er løgnere.

enig.

btw, ikke no galt i å like større saker. når man ser på hvor kraftige bygd de fleste damene er, så skjønner man jo at str 15 cm fortoner seg som en blyant da. og det er utrolig hva en økning på hele 2cm kan forløse av himmelrike!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lord of rings

Penis ring med kuler i er helt suverent, spesielt når en tar kjæresten i doggy.

Da bare nyter en uten å måtte eventuelt bry seg om at det ser komisk ut - hva med deres sommerfugler og rabbitter - de er komsike de !

Mannfolk - løp og kjøp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart, alle har sine egne favoritter uten at verken den ene eller den andre preferansen er "feil". Noen menn liker store pupper (men ikke alle) og noen jenter foretrekker stor kuk (men ikke alle). Alle har imidlertid rett til å si hva de mener uten å få tyn for det!

Siden dette er en tråd for å øke størrelsen med en så naturlig ting som en penisring, burde vel ingen føle seg støtt. Kjæresten min (og de fleste før henne, tror/håper jeg) har hatt fint utbytte av utstyret mitt (og jeg bruker selvfølgelig tunge og fingre og alt i tillegg), men jeg tar meg ikke nær av at hun liker å få det større. Det gjelder sikkert ikke alle, men jeg tror de fleste kvinner gjerne vil ha det litt stort. IKKE fordi de er vide, men fordi det gir mange større nytelse. Som mann skjønner jeg det, og jeg har absolutt ingen problemer med det.

Penisring er et lite hjelpemiddel i denne sammenheng, og hvis begge er happy med den løsningen er det bare å gjøre som vi har gjort - og som en annen så godt anbefaler over: løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullregn
Helt klart, alle har sine egne favoritter uten at verken den ene eller den andre preferansen er "feil". Noen menn liker store pupper (men ikke alle) og noen jenter foretrekker stor kuk (men ikke alle). Alle har imidlertid rett til å si hva de mener uten å få tyn for det!

Siden dette er en tråd for å øke størrelsen med en så naturlig ting som en penisring, burde vel ingen føle seg støtt. Kjæresten min (og de fleste før henne, tror/håper jeg) har hatt fint utbytte av utstyret mitt (og jeg bruker selvfølgelig tunge og fingre og alt i tillegg), men jeg tar meg ikke nær av at hun liker å få det større. Det gjelder sikkert ikke alle, men jeg tror de fleste kvinner gjerne vil ha det litt stort. IKKE fordi de er vide, men fordi det gir mange større nytelse. Som mann skjønner jeg det, og jeg har absolutt ingen problemer med det.

Penisring er et lite hjelpemiddel i denne sammenheng, og hvis begge er happy med den løsningen er det bare å gjøre som vi har gjort - og som en annen så godt anbefaler over: løp og kjøp!

Enig med deg. Jeg tror ikke så mange tenker mye på d, men 60% av kvinner vil nok ikke takke nei til større pikk. Mange vil også si eller tenke at jo større jo bedre. Det gjør jeg for stort er godt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest Litago65

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny penisring til typen, han som ba om det :D Vi hadde en før, i plast men har lyst på noe litt mer heavy og som ser litt dyrere ut på. Han sier han følte seg bedre med det og at det økte nytelsen på slutten litt ekstra. Jeg satt i alle fall stor pris på det så nå sirkler jeg litt rudnt på nettet for å finne no ekstra fint når vi nå skal kjøpe på nytt.

Noen som har prøvd denne: http://www.piercing-piraten.com/p654/Penis...oduct_info.html

Synes neste var nesten eksepsjonelt lekker da... vet ikke helt hva typen sier om fargene hehe

http://www.piercing-piraten.com/p674/Penis...oduct_info.html

Jeg bryr meg ikke så mye om størelse, men det er fint når det går lengere tid for typen

redcandyring.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe penisring når en kan bruke damens hårstrikk:-) Supert. Har kjøpt penisring, men den røk. Faktisk bedre med hårstrikken. Så har de dem på vanlige butikker hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...