Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde siste mens 24.januar,30 dagers syklus det siste halve året, og etter eggløsningskalkulator på babyverden var mine fruktbare dager 6.-11. februar.

Eggløsningen skulle finne sted 9.2 i følge samme beregner...

Så nå har jeg og sambo stått på i snart 1 uke :sengekos:

Men i dag har jg stikkinger i magen...

Kan det være at jeg har eggløsning nå og at det ikke var den 9.?

forventer neste mens den 22.februar.

Endret av latte
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kan være det ja.. aldri godt å vite med den eggeløsninga.. men man kan få stikkinger i magen etterpå EL også.... det får jeg (vet når jeg har hatt EL fordi jeg temper).

er bare å :humpe: i dag også for å være sikker.

Endret av theamoren
Skrevet

Ja, det kan være. Slike kalkulatorer gir ikke annet enn en viss indikasjon på når du kan vente EL. Men det er ikke gitt at kroppen din oppfører seg som forventet av en kalkulator... Skal du være helt sikker, bør du tempe, teste EL-slim og/eller bruke EL-tester.

Skrevet

Har kke så mye erfring med el-slim eller temp,

er sjansen tilstede i morgen også..? :humpe: Eller må vi il pers i kveld.. ;)

Skrevet

Jeg har litt sen eggløsning, så sånne kalkulatorer stemmer aldri på meg.

Skrevet

EL-tester er vel greit å bruke i ditt tilfelle kanskje? Finner du iallefall ut når du har EL ;)

MEN... Bare stå på... :sengekos:;)

Skrevet

ja...har gitt beskjed til gubben om det samme.. :humpe:

Skrevet
ja...har gitt beskjed til gubben om det samme.. :humpe:

hehe.. Morro.. :sengekos: er jo den eldste oppskriften te :gravid: Så det er bare å stå på ;) Og han må jo delta i den delen :P

Skrevet
hehe.. Morro.. :sengekos: er jo den eldste oppskriften te :gravid: Så det er bare å stå på ;) Og han må jo delta i den delen :P

:love: Ja han er helt med på dette han også...og det er godt.

:fnise: ja..blir jo riktig bortsjemt...

han pendler egentlig, men har jobba hjemme her i noen uker, så d passa jo godt og da..

Skrevet
:love: Ja han er helt med på dette han også...og det er godt.

:fnise: ja..blir jo riktig bortsjemt...

han pendler egentlig, men har jobba hjemme her i noen uker, så d passa jo godt og da..

Hehe.. Min er oxo helt me på dette og det er kjempebra! er vel han som i disse dager er mer utålmodig enn meg da.. Hihi.. Han er nå bare søt da :rødme:

Aha.. Vel, her er det jeg som etter hvert blir å pendle nå.. Går på skole halvannen time me buss herfra og har jo hybel der da... Men har holdt meg hos han nå da den siste tiden.. Men må bortover neste uke når praksisen starter.. Da blir det tunkt, men jeg får ta meg fri hvis jeg evt går inn i 4PP og må hjem te EL ;)

Skrevet
Hehe.. Min er oxo helt me på dette og det er kjempebra! er vel han som i disse dager er mer utålmodig enn meg da.. Hihi.. Han er nå bare søt da :rødme:

Aha.. Vel, her er det jeg som etter hvert blir å pendle nå.. Går på skole halvannen time me buss herfra og har jo hybel der da... Men har holdt meg hos han nå da den siste tiden.. Men må bortover neste uke når praksisen starter.. Da blir det tunkt, men jeg får ta meg fri hvis jeg evt går inn i 4PP og må hjem te EL ;)

håpe at det klaffer for dere da...jeg blir helt skrullete snart...ikke bare bare å koble ut tanken heller.. :gråte:

får se det positive i det... :fnise:

Skrevet

Nej, vet... Det er ikke lett.. Kjenner jeg er følsom oxo innen det temaet liksom.. Ser folk rundt går me mager, barnevogner osv.. Da er det ikke lett å vente på at det skal bli min tur liksom.... MEN en dag blir det våres tur ;) Må bare tenke positivt :D Hehe...

Skrevet

Så kom mensen :sur: ...det vil si at vi har en ny prøveperiode foran oss... :humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...