Gjest Mel Bourne Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hej! Det blir Melbourne på meg rundt 1. september i år, noen tips til hvor jeg får tak i billige flybilletter?? Sider som kelkoo.no osv er jo supre.. Flere tips?? Takk takk!!! ;-D
Gjest Mel Bourne Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Uhm, disse hadde jo bare kjempedyre billetter.. Var over dobbelt så dyre som de som kom opp på kelkoo! Takker for tips, men tar gjerne imot flere!!
Gjest Gjest_mozilla_* Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har stort sett kun brukt Kilroy eller STA australia, på mine 2-3 ganger tur/retur Australia de siste 5 årene. Austria flyr ikke lengre helt til Australia, men du kan coache fra asia. Noen ganger kan man få tak i billige billetter direkte fra flyselskapene også men de er ikke fleksible. Prisene på flybilletter til Australia har gått opp en god del de siste årene. Tidspunktet du skal reise på er også relativt høysesong, dermed blir billettene dyre. Mulig at du kan spare noe på å vente litt til med å kjøpe billetter da flyselskapenes kampanjer ofte kommer ganske sent. Jeg skal fly om 2 månder og billettene da er nå billigere enn de var i nov/des. Neste gang jeg skal ut å reise er i lavsesong, billettene koster med da snaut 12000 kr t/r.
Gjest Gjest_mozilla_* Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Du skriver ikke om du er ute etter t/r eller enveis? Husk at enveis nesten alltid er mer enn en halv t/r.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå