Gjest desperat Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er så forvirret angående hvilke produkter jeg skal kjøpe!! :/ Redken Extreme Deep Fuel eller Redken Extreme Rescue Force? Eller begge deler? Noen som har erfaring? :/
BeautyQueen Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Da bør du ta en tur til frisøren for å få hjelp til produkter. Redken extreme deep fuel bygger opp håret og du kan bruke det hver tredje hårvask, det sa iallefall frisøren til meg da. Men det beste er nok om du drar til frisøren .Og shampo og balsam som er gjenoppbyggende og redken extreme anti snap . ! Eller vist du vil bestille er det mange Extreme pakker vist det er redken du vil ha da , http://www.lookfantastic.com/hair/redken/g...epair-pack.html for meg hjalp Wella sp repair shampo og balsam da. Men vet ikke hvor mye du har avfarget og bleket det jeg?
Gjest desperat Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Takk for svar, BeautyQueen. Jeg har vært hos frisør og spurt. Og da fikk jeg altså råd om å bruke Rescue Force, men kan jeg supplere den med Deep Fuel? Vil ha håret mitt penest mulig, for det ser mildt sagt helt jævlig ut. :/
BeautyQueen Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Når jeg hadde slitt hår , så måtte jeg klippe det opp. Og da fikk jeg vekk det verste. Etter det har jeg aldri farget håret mer. Og nå er ikke det slitt lenger. Men redken extreme deep fuel hjelper iallefall. !
Linda644 Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Redken deep fuel, dumb blonde shampo og balsam fra Tigi Bedhead eller butikkprodukter: Gliss repair shampo og balsam eller herbal essences den lysegule som inneholder aloevera og kamille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå