Gå til innhold

Om du fikk velge..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du valgt en jobb der lønna var 310 000kr i året, der du viste du kom til å trives? Eller ville du valgt en jobb(med provisjon) hvor lønna lå på rundt 450 000kr, men det er ikke sikkert du ville trivdes så godt i jobben?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Jobben der jeg ville trivdes....ingen tvil engang.

Skrevet

En jobb der jeg trives verdsetter jeg høyt, så hadde nok holdt meg til den med 310'. Trivsel er viktigere enn penger så lenge man har nok til å klare seg.

Har du den jobben til 310' idag? Har du isåfall mulighet til å ta permisjon for å prøve å ta den andre? Kan jo være du ville trives der også når du først prøver ;)

Skrevet

Det valget har jeg vel allerede tatt, ettersom jeg har omtrent den lønna og trives godt i jobben.

Har bestandig vært "redd" for provisjonsjobber :)

Skrevet

Trivsel på jobb er kjempeviktig. Når jeg vet at jeg kan klare meg på 310 000 så er valget veldig enkelt. Lett å velge bort litt dyrere ferie og restaurantbesøk mm. Du er tross alt 8 timer på jobb 5 dager i uka.

Skrevet

Siden jeg ikke har sans for provisjonsbaserte jobber, så hadde jeg uten tvil tatt 310-jobben.

Skrevet

Tenk på hva du vil jobbe med! Det er viktig at du gledere deg til å gå på jobb hver dag, og dersom du kan leve for 310.000 kroner ville jeg uten tvil valgt det. Livet er for kort til å ha kjedelige jobber...

Skrevet

Siden man faktisk tilbringer mye tid på jobben er det viktig å trives. Mistrivsel kan ødelegge helsa di. Jeg ville uten tvil ha valgt en jobb jeg kunne trives i, forutsatt at jeg kunne klare meg på lønna.

Skrevet

Jeg kommer til å velge en jobb med 375 000 i lønn i offentligsektor mot godt over 500 000 som jeg kunne mottat i privat. Dette fordi jeg vet jeg vil trives bedre i den i offentlige. Så tydeligvis mener jeg at trivsel i jobb er viktig, men også utrodring er minst like viktig. Derffor ville det også være med å avgjøre for meg. Jeg er mer avhengig av konstant utfordring enn trivsel egentlig.

Skrevet

Ville definitivt valgt jobben jeg visste jeg ville trives i.

Skrevet

På sikt kan man ikke jobbe i et sted man ikke trives.

Man vil få mange plager og blir lettere utbrent,

pluss at man ikke klarer å gi alt om man ikke trives.

Er vel ingen tvil om hva jeg ville valgt ...

Skrevet

Jeg ville valgt den jobben der jeg fikk best betalt og satset på at jeg ville trives. Jeg gjør som regel det :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...