Gå til innhold

Ariel vaskepulver

Vær76

Anbefalte innlegg

Noen som bruker Ariel vaskepulver her? Europris har tilbud nå, men jeg kjenner ikke til produktet. Er du fornøyd/ ikke fornøyd?

Må ikke være for parfymert, siden jeg vasker mye baby- og småbarnsklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte Ariel da jeg bodde i England. Var like fornøyd med det som med Omo, og det lukter akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Opptatt av miljøet

Sikkert et ok vaskemiddel, men så i artikkel at Svanen anbefaler at man holder seg unna det da det var basert på en kjemi som er skadelig for miljøet. Holder meg til OMO med svanemerking jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Jeg tror jeg har prøvd det meste og jeg merker helt ærlig ikke forskjell fra billige til dyre merker, så vil tro det er ett fett hva man bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et ok vaskemiddel, men så i artikkel at Svanen anbefaler at man holder seg unna det da det var basert på en kjemi som er skadelig for miljøet. Holder meg til OMO med svanemerking jeg.

Godt poeng. Vi forbrukere må passe på sånt. Jeg visste ikke akkurat dette, men jeg kjøper bevisst Omo fordi det er norsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker flytende Ariel og er veldig fornøyd. Syns det dufter godt, samtidig som det ikke forstyrrer min sensitive hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Jeanette_*
Fikk en prøvepakke med Ariel, og synes den er altfor sterkt parfymert.

Ariel lukter forferdelig!!!!!! Altfor sterkt parfymert. Fikk klager av de som bodde over oss at lukta gikk opp dit. Det klør også, og man får hodepine av den grusomme lukta!! Advarer mot dette merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare ariel og er kjempefornøyd :)

Pleide å kjøpe det med hjem fra ferie før det kom til landet - lukter himmelsk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt med Ariel nå og er fornøyd men har ikke sjekket om det er svane-merket eller ei så det tipset tar jeg med meg. Vurderer å bytte om ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...