Vær76 Skrevet 12. februar 2008 #1 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som bruker Ariel vaskepulver her? Europris har tilbud nå, men jeg kjenner ikke til produktet. Er du fornøyd/ ikke fornøyd? Må ikke være for parfymert, siden jeg vasker mye baby- og småbarnsklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. februar 2008 #2 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg brukte Ariel da jeg bodde i England. Var like fornøyd med det som med Omo, og det lukter akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opptatt av miljøet Skrevet 9. april 2008 #3 Del Skrevet 9. april 2008 Sikkert et ok vaskemiddel, men så i artikkel at Svanen anbefaler at man holder seg unna det da det var basert på en kjemi som er skadelig for miljøet. Holder meg til OMO med svanemerking jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 9. april 2008 #4 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror jeg har prøvd det meste og jeg merker helt ærlig ikke forskjell fra billige til dyre merker, så vil tro det er ett fett hva man bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 9. april 2008 #5 Del Skrevet 9. april 2008 bruker ariel og er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 10. april 2008 #6 Del Skrevet 10. april 2008 Sikkert et ok vaskemiddel, men så i artikkel at Svanen anbefaler at man holder seg unna det da det var basert på en kjemi som er skadelig for miljøet. Holder meg til OMO med svanemerking jeg. Godt poeng. Vi forbrukere må passe på sånt. Jeg visste ikke akkurat dette, men jeg kjøper bevisst Omo fordi det er norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 10. april 2008 #7 Del Skrevet 10. april 2008 I følge denne testen er det ikke så bra. Jeg har prøvd det, og synes at det er for sterkt parfymert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 11. april 2008 #8 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg bruker flytende Ariel og er veldig fornøyd. Syns det dufter godt, samtidig som det ikke forstyrrer min sensitive hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 12. april 2008 #9 Del Skrevet 12. april 2008 Fikk en prøvepakke med Ariel, og synes den er altfor sterkt parfymert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 8. juni 2009 #10 Del Skrevet 8. juni 2009 Fikk en prøvepakke med Ariel, og synes den er altfor sterkt parfymert. Ariel lukter forferdelig!!!!!! Altfor sterkt parfymert. Fikk klager av de som bodde over oss at lukta gikk opp dit. Det klør også, og man får hodepine av den grusomme lukta!! Advarer mot dette merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemams Skrevet 8. juni 2009 #11 Del Skrevet 8. juni 2009 Bruker bare ariel og er kjempefornøyd Pleide å kjøpe det med hjem fra ferie før det kom til landet - lukter himmelsk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. juni 2009 #12 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi har begynt med Ariel nå og er fornøyd men har ikke sjekket om det er svane-merket eller ei så det tipset tar jeg med meg. Vurderer å bytte om ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå