Gjest Gjest_Karina_* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har tenkt å bytte kjøkkeninnredning. I dag har jeg en av furu som er funksjonell, men er så lei furu. Nå har jeg åpen kjøkkenløsning så den synes fra stuedelen. Totalt er rommet ca. 35 kvm. Har lyse vegger i dag og kommer nok til å fortsette å ha det uansett trender siden det gjør rommet større. Jeg må tenke helhet her. Skal bytte ut alle møblene også (masse furu) og er usikker på hva slags tresort jeg skal velge. Jeg ønsker noe som er klassisk og kan vare i tid. Vil ikke havne på nytt der jeg er i dag hvor alle møbler er av furu. Ikke er det trendy og jeg er dritt lei. Velger jeg treverk på kjøkkeninnredningen så bør det vel følges opp på møbler? Velger jeg en farge så er vel hvitt det som er mest nøytralt? Jeg sliter virkelig her. Ser at det er mye eikemøbler her. Eik har jo vart lenge når det gjelder kjøkkeninnredninger og gulv, men nå er det også mye møbler. En trend i dag. Hva om 5-10 år?
Gjest Asti Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 (endret) ............ Endret 14. desember 2009 av Asti
mettemarit_ikke Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 En del info på denne siden, kanskje noen tips til deg: http://www.norgeonline.info/artikler/bil.p...n_-_en_oversikt
Gjest Gjest_Eika_* Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Vi har gått for eik, og er superfornøyd. Mens min søster har gått for kirsebær og er like fornøyd. Veggene har vi holdt i lyst. Vi har åpen løsning kjøkken,gang,stue og har derfor lik farge i de 3 rommene. Så det er smak og behag det dreier seg om til syvende og sist. Velg noe du virkelig liker, ikke bare en motejippo i nuet. Min søster hadde forresten kjøpmannsdisk og spisestue i furu. Alt ble beiset på nytt i kirsebærfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå