Gå til innhold

Hvor får man kjøpt ulltepper

:-) anna

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter ulltepper. Altså gode, gammeldagse tunge og tykke ulltepper til å legge oppå dyna på kalde vinterkvelder. Men hvor får man tak i det da?!!

Det virker som om det eneste man får kjøpt nå er pledd, i ull eller fleece og det er ikke det jeg er ute etter. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pupsilure
Jeg er på jakt etter ulltepper. Altså gode, gammeldagse tunge og tykke ulltepper til å legge oppå dyna på kalde vinterkvelder. Men hvor får man tak i det da?!!

Det virker som om det eneste man får kjøpt nå er pledd, i ull eller fleece og det er ikke det jeg er ute etter. Noen som vet?

Berger ullpledd fra hansen&dysvik for eksempel. Veldig fornøyd med våre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nettopp Berger pledd til 299,- på tilbud. Jeg synes det var billig. :)

Jeg svarte på "noen som vet?" - og svarte ja, som i ja, jeg vet - men de er dyre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr
Jeg svarte på "noen som vet?" - og svarte ja, som i ja, jeg vet - men de er dyre... ;)

Og da ville jeg bare gjøre ts oppmerksom på at de er å få tak i på salg også, til en forholdsvis rimelig penge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i et stort gammelt hus og har dermed bruk for mange pledd. Kjøper dem i hovedsak fra Røros Tweed www.rorostweed.no de selges via Husfliden. Har også noen fra Sjøllingstad Uldvarefabrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ville jeg bare gjøre ts oppmerksom på at de er å få tak i på salg også, til en forholdsvis rimelig penge. ;)

Jeg tror vi snakker forbi hverandre, så jeg presiserer at jeg ikke syns Bergerpledd er dyre, men at de jeg linket til er. Så er de også av en helt spesiell kvalitet. Sjølingstadteppene altså, ikke Bergerpleddene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Jeg tror vi snakker forbi hverandre, så jeg presiserer at jeg ikke syns Bergerpledd er dyre, men at de jeg linket til er. Så er de også av en helt spesiell kvalitet. Sjølingstadteppene altså, ikke Bergerpleddene...

:idesmil:

Nå forstår jeg!

De var veldig fine, de du linket til, da.

*blånn idag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil:

Nå forstår jeg!

De var veldig fine, de du linket til, da.

*blånn idag*

Da er vi to blånne - og det er jo bare til å :ler: av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... de var kjempefine alle sammen.

Men det jeg egentlig er ute etter er ikke ullpledd. Men gammeldagse ulltepper.

Er det ingen som vet hva jeg mener? Sånne som er litt tykkere enn pledd, og vanligvis i lyse farger.

Føler meg litt vanskelig nå...

Har vokst opp med sånne, men plutselig så er de liksom borte, og ikke mulig å finne i butikken heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skjønner hva du mener... Jeg tror jeg har sett sånne lyse beige eller grå pledd med svakt lysegrønt mønster på et eller annet sted. Kan det ha vært et sånt militærklærutsalg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...