Gå til innhold

blanding av kroppsvæsker

Anbefalte innlegg

Gjest kjerringamedkjeppen
Skrevet

min kjæreste og jeg har et fantastisk sexliv!

men væskene som utskilles fra våre kjønnsorganer (sæd og smørevæske fra skjeden) får en helt sinnsyk ekkel og stram lukt når de blandes..

jeg skjønner det ikke, for de lukter ingenting hver for seg.

Når han kommer og alt renner ut igjen, oser lukta opp fra skjeden og flekken på lakenet..Dette er så EKKELT.

er det sånn med alle, eller skjer det en syk kjemisk reaksjon med våre væsker? (dårlig hygiene er ikke problemet).

hva kan vi gjøre for å fjerne lukta?

ikke så deilig å kose med han etterpå, når det lukter dritt i senga..

--------kjerringamedkjeppen--------

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå søl i senga da. Ha et eller annet og tørk med. Dopapir, tørkerull, håndduk, skitne klær osv osv. Ta så en rask svipptur på badet også er dere koseklare. Eller dropp rask svipptur på badet, selvfølgelig, bare få det tørka opp. Er jo ikke så veldig kos med våte flekker i senga heller.

Ha sex på en håndduk og bare dytt den vekk etterpå, så sparer dere lakenet også.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ha en handduk klar eller noe sånt!

er det sånn med alle, eller skjer det en syk kjemisk reaksjon med våre væsker?

Jeg har aldri opplevd det i alle fall..

Gjest the imp
Skrevet

den blandinga har det ofte med å ikke lukte helt godt ja, vet ikke hvorfor, det bare er sånn. som midnattssol sa, ha noe å tørke med, da slipper dere både lukta og våte flekker på lakenet.

Skrevet

Den lukta er naturens måte å si; Detta svineriet må dere slutte med, grisefanter! Gå og vask dere! Perverse svin.

Det ville i hvertfall Valgerd sagt..

:ler:

Skrevet

For å være litt mer seriøs... Jeg tror den lukta skjer når væsken fra kvinnen bryter ned noen stoffer i sæden. Mener å ha lest det et sted. Selv synes jeg lukten er sexy. Særlig når vi våkner dagen etter og "stinker" sex begge to. Herlig! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hender jeg føler det lukter etter en dusj også jeg. At det liksom er igjen noe som kommer ut og gir ekkel lukt.

Gjest Poirot
Skrevet

Hvis du har bakteriell vaginose / gardnerella lukter ofte kvinnen adskillig verre når sæd er med i bildet... :wink:

Noe av det samme som skjer under/etter mensen.

Sjekk om du har det (underlivsundersøkelse), kureres lett med piller. Åsaken er endringen i bakteriefloraen hos kvinner og har ingenting med kjønnsykdom å gjøre.

http://www.lommelegen.no/art/art1163.asp

http://www.lommelegen.no/art/art905.asp

Sitat fra linkene: "...og etter samleie".

Gjest kjerringamedkjeppen
Skrevet

jeg tviler på at det er det som er problemet, siden jeg ikke har utflod med fiskelukt eller svie og kløe..

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hmmm - det problemet har heldigvis ikke vi! Vi lukter faktisk godt sammen! Begge to har kommentert det, maaaange ganger, at det lukter god sex av oss når vi har hatt sex! :kgblunk:

Gjest Poirot
Skrevet
jeg tviler på at det er det som er problemet, siden jeg ikke har utflod med fiskelukt eller svie og kløe..

Jeg hadde heller ikke svie eller kløe....

Uansett; ved neste undersøklse skader det ikke å be gynekologen om å ta en pøve, da det er en vanlig "lidelse " blant kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...