kompi Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei;) Er det noen som skal ha tema havet i bryllupet?? vil gjerne ha tips event nettbutikker som selger pynt som vi kunne hatt. Har tenkt på å ha flaskepost som bordkort, og steiner,skjell og fiskegarn på bordet kanskje.. ser for meg masse fint under dette tenaet:=) Endret 12. februar 2008 av kompi
marsy Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Her er noen linker: Bordpynt Trykk på maritime produkter Kake gaver Pynt, gjestebøker mm. maritimt tema kjole Farger: hvitt, blått (ulike nyanser), turkis, lilla, sølv. Kubbelys på speil gir et flott skinn. Flytelys Store glassboller: sand, steiner og/eller skjell i bunnen. Flytelys og/eller blomster (bare knoppene) flytende i vannskorpen. Fiskegarn Trebiter funnet på stranden Sjømat Glassbolle med fisk som en del av dekorasjonen Bryllupskake som matcher temaet Et godt tips jeg har fått: tre blomsterknopper på fiskesnøre. Kan henge dem fra taket, eller legge som bordpynt på langbord. Setter du hvite blomster/roser i vann med blåfarge vil kronbladene få blåfarge i løpet av natten Lykke til
kompi Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Her er noen linker: Bordpynt Trykk på maritime produkter Kake gaver Pynt, gjestebøker mm. maritimt tema kjole Farger: hvitt, blått (ulike nyanser), turkis, lilla, sølv. Kubbelys på speil gir et flott skinn. Flytelys Store glassboller: sand, steiner og/eller skjell i bunnen. Flytelys og/eller blomster (bare knoppene) flytende i vannskorpen. Fiskegarn Trebiter funnet på stranden Sjømat Glassbolle med fisk som en del av dekorasjonen Bryllupskake som matcher temaet Et godt tips jeg har fått: tre blomsterknopper på fiskesnøre. Kan henge dem fra taket, eller legge som bordpynt på langbord. Setter du hvite blomster/roser i vann med blåfarge vil kronbladene få blåfarge i løpet av natten Lykke til Tusen takk for flotte tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå