Gå til innhold

Dame Frisør på Heimdal / Tiller/trondheim)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

har du en god frisør i trondheim å anbefale?

som er god på langt tykt hår?

jeg har ikke klipt meg på mange år og har langt hår ned til midja som er meget tykt og med litt fall.

er meget lei og ønsker forandring. ønsker fortsatt langt ,men ikke så langt og litt mer liv på en måte.

noen som vet om en super frisør til dette?

noen med tips til frisyrer også kanskje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg klippet meg i fjor på Nikita i Thomas Angellsgate, i sentrum. Det er dyrt, ca 600 kr, men for all del, jeg har aldri vært mer fornøyd med hårklipp. Jeg klipte meg riktignok fra ca skulderlang (mulig noe kortere.. jeg husker ikke helt) til like nedenfor ørene, og jeg har halvtykt år. Men jeg ser likevel ingen grunn til at de ikke skal være flinke på et hår som ditt! Litt irriterende med "hårkur og blablbabla"-maset, men det er jo bare å si nei :)

Damen som klipte meg så ikke ut som en typisk frisør, med allverdens fancy frisyre, så det var ikke så skummelt. Jeg er litt redd for friøsrer som ser ut som de kan ta like mye av i håret mitt som i deres eget hår.. Hun var utrolig dyktig og ga meg mange råd om håret mitt (det er veldig lyst, lett, samtidig tykt, og lever helst sitt eget liv) og viste meg hvordan jeg kunne fikse det osv.

Gjest Dina i.i.
Skrevet

Sissel på Hårgalleriet på Stomsenteret på Tiller (ved City Syd) er kjempeflink! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...