Gjest Lotta alene Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Lille du hvem skulle trodd for syv år siden da magen var stor og tiden var kommet at et under var iferd med å skje To store, blå øyne - mine egne! stirret dypt og stille inn i sjelen min forandret meg for evig og alltid Klisjeene og kjærligheten sitter løst når du ler høyt, spør dine underlige, inderlige spørsmål om livet, og evigheten Aldri hadde jeg trodd at kjærligheten kunne være slik vissheten om at den aldri ender Lille du du har det vondt nå si det til mamma fortell meg hva det er Jeg skal ta bort alt som er vondt, drepe monstrene fjerne smerten stoppe verden Let til du finner ordene - si det til mamma! Jeg lover å gjøre deg frisk - og glad sånn at hjertet mitt kan slutte å gjøre så vondt
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Sukk, det pleier å hjelpe å det ut litt
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hm, skulle si det hjelper å få det ut litt...
MarianneE Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Glad jeg ikke har sminket meg enda. Tårene renner som bare fy nå. Vakkert skrevet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå