Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Foresten, er det flere her som har abo på Politiforum?

Politiforum er et blad som utgis av politiets fellesforbund, koster 550 i året og man får en utgave i måneden. Veldig fint blad som gir god innsikt i politiets hverdag. Mange bra intervjuer og artikler. Fortiden er det MYE stoff om lønnskampen. :)

Send en mail til [email protected] for abo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nehei!

(akkurat slik som dette kommer jeg til å argumentere med bråkmakere når jeg blir politi... :gjeiper: )

Ok da... Var faktisk ikke klar over at de legger ut pdf versjon av bladet...:D

MEN! Jeg støtter fortsatt abo! Kutt ned skogene å les bladet på papir. :) Liker å ha noe fysisk når jeg skal lese det. :)

Endret av Pacem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey guys! Back from San Fran :)

Virkelig kult å kunne bli utvekslingspoliti med i USA, det er visst mulig også hører jeg!

Ellers så vil nok også jeg jobbe om jeg ikke kommer inn i år, men planlegger å flytte til Oslo uansett. Kontrakten for leieboerne mine går ut i 1. august, og det passer perfekt for meg å flytte inn der da!

Ang politiforum kan man i allefall spørre her på politistasjonen om å få nye nummere :) Det er jo greit, gratis og sparer miljøet og alting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem Kptpower :)

Som du ser er det ikke like mye aktivitet her nå, men det tar seg opp igjen om noen uker..

Nærmer seg svar.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel skrive litt her for å få opp aktiviteten.

Venter fremdeles spent på svar fra skolen, så dagene går for det meste med til jobbing og trening. Ellers så er det jo ikke feil at solen har startet å komme til Oslo, var vel på tide spør du meg. Dermed kan jeg og samboeren endelig gå til anskaffelse av grill slik at vi kan starte grillsesongen :D

Ellers håper jeg at alt står bra til med alle andre og at dere overlever ventetiden :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk de første svar ifjor, vet du det?

Om jeg ikke husker helt feil var det ca 22 mai.

Det ligger på 2007 tråden, men den er laaang å jeg orker ikke gå gjennom den..-vil ikke få tilbake den følelsen det var med den vesle usle konvolutten:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 mai stemmer, da ble brevene sendt ut. Og vi er ikke mange flere søkerer i år, så jeg regner med ca samme utsendelsesdato i år.

Uansetter det plus minus en måned igjen til svar.

FRYKTELIG LENGE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
FRYKTELIG LENGE TIL!

Jeg er usikker på hva jeg synes er verst: At det er en hel måneds ventetid igjen, eller at det kun er kort tid til vi får svar!

Om det var forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hva jeg synes er verst: At det er en hel måneds ventetid igjen, eller at det kun er kort tid til vi får svar!

Om det var forståelig.

Signerer denne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 dager igjen til 22. mai :jepp: :jepp: :jepp:

det er 19 dager til 24 mai:)

men det e 17 dager til 22..

eller 16...?

eh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er 19 dager til 24 mai:)

men det e 17 dager til 22..

eller 16...?

eh...

17 dager til 22 mai :-)

Satser på jeg får svar tidligst mulig, temmelig lei av å vente nå ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ALLE er spente på brevene nå..

Er det ikke siste uke med opptak denne uken?

Syns forøvrig at den siste uken har gått fort og greit. Har ikke tenkt så mye på verken intervjuet eller brevet..

Men helt klart.. JEG VENTER!!!

Tror uken etter 17.mai blir helt forj&#/(¤!!!! Og postmannen blir atter en gang utsatt for en løpende -lettere - små - hysterisk dame hengende i postkassen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Går greit å vente nå egentlig. Var de første fem dagene som var verst. Dagene går jo. Men fra 20. mai og utover... uff og uff. Og jeg som ikke får posten før 14:00 her jeg bor! Blir ikke noe bedre av at jeg har to eksamener 21. og 23. mai. Jada.. blir sikkert bra fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke siste uke med opptak denne uken?

Jepp, er de siste folkene som skal i aksjon denne uken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...