Gjest Hedra Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er på jakt etter den ultimate ansiktspeeiling. De første linjene begynner å vise seg, i tillegg har jeg litt tørr hud, men med synlige porer på nesen. Jeg vurderer Microdermabrasion peeilingen til Dr. Brandt, men den er svinedyr. Noen som har erfaringer med denne, evt. har en annen god peeiling å anbefale meg. På forhånd mange takk.
Gjest Hedra Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ser nå at overskriften ble utilsiktet komisk... Ja, ja.
miss me Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Ble faktisk anbefalt niveas ansiktspeeling sist gang jeg var hos hudpleieren. Den er billig og bra. (Jeg har også tørr hud.) Du får kjøpt den på vanlig matbutikker..... Jeg er veldig fornøyd med den..........
Gjest Raptuza Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 ...ehemm...den peelingen er den dårlegaste eg har vore borti. Har tørr hud...
taliee Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg bruker The Body Shop sin; Vitamin C Cleansing Face Polish, den kan brukes hver dag, og synes den er god. Bruker den hver gang jeg dusjer jeg da, også lukter den deilig. Jeg har GANSKE tørr hud, og ser ikke at huden har blitt verre.. men så bruker jeg hudkrem etterpå uansett da. Lykke til i å finne den "rette" Er ikke alltid like lett å finne det ultimate produktet:)
Rexina Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Liker kjempegodt Gentle Cream Exfoliant fra Dermalogica. Den er helt herlig til törr hud. Den inneholder ikke peeling korn, men er en kjemisk peeling. Huden blir helt fantastisk etterpå, og porene forminskes. Har også fått god omtale på makeupalley.com
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Syns Cosmica sin frå apotek er bra. Veldig små peelingkorn og passar alle hudtypar.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Liker kjempegodt Gentle Cream Exfoliant fra Dermalogica. Den er helt herlig til törr hud. Den inneholder ikke peeling korn, men er en kjemisk peeling. Huden blir helt fantastisk etterpå, og porene forminskes. Har også fått god omtale på makeupalley.com Helt enig! Dette er en kjempegod peeling, for alle hudtyper egentlig Jeg pleier å kjøpe den på Strawberrynet, koster rundt 200 kr der.
Gjest Gjest_moder'n07_* Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er på jakt etter den ultimate ansiktspeeiling. De første linjene begynner å vise seg, i tillegg har jeg litt tørr hud, men med synlige porer på nesen. Jeg vurderer Microdermabrasion peeilingen til Dr. Brandt, men den er svinedyr. Noen som har erfaringer med denne, evt. har en annen god peeiling å anbefale meg. På forhånd mange takk. Microdermabrationsettet og Timewiseserien fra Mary Kay er det du trenger!! Send en pm hvis du vil vite mer
snooops Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Liker kjempegodt Gentle Cream Exfoliant fra Dermalogica. Den er helt herlig til törr hud. Den inneholder ikke peeling korn, men er en kjemisk peeling. Huden blir helt fantastisk etterpå, og porene forminskes. Har også fått god omtale på makeupalley.com Denne fjerner ingen døde hudceller hos meg (har fet hud), men den gjør at huden blir mykere og ser friskere ut. Den helt klare favoritten min er Dermalogica Skin Prep Scrub. Den er skånsom samtidig som den tar bra. Den eneste jeg har funnet som gjør huden min helt glatt og fin. Tror kanskje denne er litt for voldsom for de med svært sensitiv hud. Liker også REN Jojoba Microbead Purifying Facial Scrub. Den gjør en bra jobb med å fjerne døde hudceller, og kjøler og roer i tillegg ned huden. Både konsistens og lukt er noe av det beste jeg har vært borti (liker ikke hudpleie som oser parfyme). Skulle bare ønske den tok litt mer, men det virker som om huden min trenger mer peeling og kraftigere produkter enn de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 ^ Hvor får du tak i den Jojoba-skrubben? Helsekost?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 ^ Hvor får du tak i den Jojoba-skrubben? Helsekost? Jeg vet ikke om REN har noen utsalgssteder i Norge, men du får den i hvertfall hos www.lookfantastic.com (og jeg er enig i at det er en bra peeling)
BeautyQueen Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Ble faktisk anbefalt niveas ansiktspeeling sist gang jeg var hos hudpleieren. Den er billig og bra. (Jeg har også tørr hud.) Du får kjøpt den på vanlig matbutikker..... Jeg er veldig fornøyd med den.......... Nå forstår jeg ikke helt , Nivea hos hudpleieren ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå