Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 For en stund siden her inne fant jeg en nettbutikk som selger sko, slør, tiara osv. Nå husker jeg ikke hva den heter. Mener den var norsk. Kan noen av dere tipse meg om nettsider, helst norske.. Kanskje en av tipsene viser seg å være den nettbuttikken som jeg leter etter.
Gjest smotti Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hjelp til selvhjelp: Gå inn på kvasir.no og skriv bryllup eller brudesko osv.. så dukker alle norske nettsider opp
LilleEkorn Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 www.lisenett.no www.kreativtbryllup.no Det er de jeg kom på nå
Vera W Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 For en stund siden her inne fant jeg en nettbutikk som selger sko, slør, tiara osv. Nå husker jeg ikke hva den heter. Mener den var norsk. Kan noen av dere tipse meg om nettsider, helst norske.. Kanskje en av tipsene viser seg å være den nettbuttikken som jeg leter etter. www.decorium.no www.kreativtbryllup.no www.tilbryllupet.no www.bryllupsweb.no www.kortshop.no
Gjest Eline80 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 For en stund siden her inne fant jeg en nettbutikk som selger sko, slør, tiara osv. Nå husker jeg ikke hva den heter. Mener den var norsk. Kan noen av dere tipse meg om nettsider, helst norske.. Kanskje en av tipsene viser seg å være den nettbuttikken som jeg leter etter. http://www.dinkjole.no/page.php?ID=C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå