Gå til innhold

"Hello Goodbye" på FEM

Gjest Gjest_Lise_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lise_*

Var det noen som så dette på Søndag? http://www.femtv.no/programportaler/hello_...oodbye/om/29822

Det som skjedde var at en dame med 3 små barn står og venter på mannen sin som arbeider med en sjelden tropisk fisk(!) og har vært 3 uker i utlandet. De skal overraske ham på flyplassen.

Han skulle ha kommet dagen før, men "ble stående" i ett eller annet land på veien hjem.

Når flyet lander sender han en melding "har landet, tar flytoget hjem". De står og venter i lange tider, men han kommer ikke.

"Kommer ikke pappa snart?" Nei, han har vært utro og var ikke med flyet i det hele tatt!

Jeg tror ikke kona hans forsto det heller jeg. "Det må være en annen vei ut da?" sier hun, mens programmlederen ser litt brydd ut og sier at "Nei, det er bare denne".

Etter en stund ringer hun til ham, og han sier at han har kommet til Oslo S, og at familien må ha kommet for sent! For noe tull.

Alle som satt og så dette på tv forstod hva han hadde gjort. Om han i det hele tatt har vært i utlandet vet jeg ikke, men han kom ihvertfall ikke med det flyet hjem!

Tenk at de sender dette på tv da. Stakkars kona hans! Hun må vel ha forstått sammenhengen etterhvert, ammetåke eller ikke?

Ble helt sjokkert jeg! Var det bare jeg som reagerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så det programmet jeg også og tenkte akkurat det samme som TS. Det var direkte pinlig å være vitne til hjemme ifra sofaen. De skulle ikke sendt det innslaget. Hun må jo ha skjønt det, går ikke an å være så naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som så dette på Søndag? http://www.femtv.no/programportaler/hello_...oodbye/om/29822

Det som skjedde var at en dame med 3 små barn står og venter på mannen sin som arbeider med en sjelden tropisk fisk(!) og har vært 3 uker i utlandet. De skal overraske ham på flyplassen.

Han skulle ha kommet dagen før, men "ble stående" i ett eller annet land på veien hjem.

Når flyet lander sender han en melding "har landet, tar flytoget hjem". De står og venter i lange tider, men han kommer ikke.

"Kommer ikke pappa snart?" Nei, han har vært utro og var ikke med flyet i det hele tatt!

Jeg tror ikke kona hans forsto det heller jeg. "Det må være en annen vei ut da?" sier hun, mens programmlederen ser litt brydd ut og sier at "Nei, det er bare denne".

Etter en stund ringer hun til ham, og han sier at han har kommet til Oslo S, og at familien må ha kommet for sent! For noe tull.

Alle som satt og så dette på tv forstod hva han hadde gjort. Om han i det hele tatt har vært i utlandet vet jeg ikke, men han kom ihvertfall ikke med det flyet hjem!

Tenk at de sender dette på tv da. Stakkars kona hans! Hun må vel ha forstått sammenhengen etterhvert, ammetåke eller ikke?

Ble helt sjokkert jeg! Var det bare jeg som reagerte?

Huff og huff.

Dette hørtes absolutt ikke bra ut. Men fikk dere ikke noe oppdatering senere i programmet?

Kan hende de fant hverandre til slutt og at det var en logisk forklaring, men at dette ble kuttet ut av FEM pga spenningens skyld?

Eller kanskje fruen i huset endelig forstod hva som skjedde og ga tillatelse til å sende likevel, så alle vennene og alle oss andre i landet kan trekke en slutning på hva slags mann han er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lise_*

TS her.

Noen ordentlig forklaring fikk vi ikke nei, men mannen "kom opp igjen" med flytoget fra Oslo S for å reise sammen med familien sin hjem.

Barna var skuffet da, for overraskelsen var jo ødelagt, men heldigvis var de for små til å skjønne hva som egentlig hadde skjedd.

Må si at en forklaring ville vært overflødig uansett. Alle måtte da skjønne hva denne mannen hadde holdt på med.

Ble helt kvalm jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tenkte jeg i grunn ikke noe over..

men jeg må innrømme at jeg lurte litt på hvor han hadde gjort av bagasjen jeg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ det ja, og tenkte og på det med bagasje, emn han kan jo ha satt en fra seg uten at vi så det...har ikke tenkt på at det kunne være andre grunnertil at han ikke kom, for det viste seg jo at hun var kommet til flyplassen 15-20 minutter etter at flyet hadde landet, eller noe slikt...det jeg reagerte på hvar det hysteriet som om mannen hadde vært borte i mange måneder, og ikke 3 uker. Men jeg er vel kanskje litt "ødelagt" når det gjelder det, siden jeg er vokst opp med en far som var sjømann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...