Gjest litt redd Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 har de siste dagene våknet opp med mageknip nederst i magen. Men idag vil den ikke gi seg. Er redd det er noe gale jeg da. har ikke kjent denne type vondt før. Tenkte kanskje det kunne vere luft, men virker ikke slik heller. Er det noen som vet? Jeg er litt redd det er noe feil.
Trampe Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har også det der, og har blitt fortalt at om det ikke kommer og går regelmessig (som rier) og er veldig vonde er det ikke noe å bry seg om. Men om det er veldig vondt bør du kontakte legen din. Er det lenge til du skal på kontroll? Ta det opp da!
Gjest imli Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har også hatt en del sånne rare vondter. Sannsynligvis ikke farlig, så lenge det ikke er noe regelmessig som kommer i "tak". Har du mye kynnere? Kan jo være det, men de varer jo ikke så lenge da... Ta det opp på kontroll, ja.
marsy Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 har de siste dagene våknet opp med mageknip nederst i magen. Men idag vil den ikke gi seg. Er redd det er noe gale jeg da. har ikke kjent denne type vondt før. Tenkte kanskje det kunne vere luft, men virker ikke slik heller. Er det noen som vet? Jeg er litt redd det er noe feil. hvis du er i tvil hadde jeg ringt legen, eller til sykehuset - så du kan komme på en sjekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå