Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest litt redd
Skrevet

har de siste dagene våknet opp med mageknip nederst i magen. Men idag vil den ikke gi seg. Er redd det er noe gale jeg da. har ikke kjent denne type vondt før. Tenkte kanskje det kunne vere luft, men virker ikke slik heller. Er det noen som vet? Jeg er litt redd det er noe feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også det der, og har blitt fortalt at om det ikke kommer og går regelmessig (som rier) og er veldig vonde er det ikke noe å bry seg om. Men om det er veldig vondt bør du kontakte legen din. Er det lenge til du skal på kontroll? Ta det opp da!

Skrevet

Jeg har også hatt en del sånne rare vondter.

Sannsynligvis ikke farlig, så lenge det ikke er noe regelmessig som kommer i "tak". Har du mye kynnere? Kan jo være det, men de varer jo ikke så lenge da...

Ta det opp på kontroll, ja.

Skrevet
har de siste dagene våknet opp med mageknip nederst i magen. Men idag vil den ikke gi seg. Er redd det er noe gale jeg da. har ikke kjent denne type vondt før. Tenkte kanskje det kunne vere luft, men virker ikke slik heller. Er det noen som vet? Jeg er litt redd det er noe feil.

hvis du er i tvil hadde jeg ringt legen, eller til sykehuset - så du kan komme på en sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...