Gå til innhold

vaksiner

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Hjelp.....reiser til KRabi om 3 uker, og har ikke tenkt å ta vaksine. Er det kjempedumt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tja, du burde iallefall sjekke hva som er anbefalt slik at du kan ta en avgjørelse basert på det. Jeg har personlig tatt de vaksinene som er anbefalt. Du kan sjekke hva some r anbefalt på http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=23...386:1:0:0:::0:0

JEg har vert i Thailand 4 ganger og jeg har ikke tatt noen vaksiner.

Selv om jeg vet det blir anbefalt.

Aldri blitt syk av noe der borte.

God tur. :ler:

Skrevet
JEg har vert i Thailand 4 ganger og jeg har ikke tatt noen vaksiner.

Selv om jeg vet det blir anbefalt.

Aldri blitt syk av noe der borte.

God tur. :ler:

Det går som regel godt...men hvis en hadde overført en slik tankegang så er det mye her i livet vi kunne ha kuttet ut. Hvorfor skal en f.eks. bruke bilbelte når man kjører bil for man kræsjer jo som regel ikke osv. Men som sagt...som regel går det bra men kanskje det er lurt å investere noen hundre kroner for å være litt sikrere.

Skrevet
Det går som regel godt...men hvis en hadde overført en slik tankegang så er det mye her i livet vi kunne ha kuttet ut. Hvorfor skal en f.eks. bruke bilbelte når man kjører bil for man kræsjer jo som regel ikke osv. Men som sagt...som regel går det bra men kanskje det er lurt å investere noen hundre kroner for å være litt sikrere.

Jeg er jo ening med deg, å ta vaksine er jo lurt.

Jeg mente bare at jeg ikke har gjort det og det har gått bra.

Kan jo bare vere flaks, og sikkert dumt av meg å ikke ha gjort det.. :nei:

Men når det er kort tid til man skal reise så er det ikke alltid man rekker å ta vaksiner.

Skal ikke noen av dei tas en viss tid før man skal til utsatte plasser??

Skrevet

Hei

Jo, noen av dem skal tas en viss tid før man reiser. Det som er fint er at en del av disse vaksinene varer i årevis og dermed er en dekket for mange fremtidige reiser :-) Jeg har nå tatt stort sett alt som er og burde være dekket for alle reiser fremover :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...