Bomullstrusa Skrevet 17. februar 2008 #21 Del Skrevet 17. februar 2008 Fantastisk link, gjest Har ikke glemt paraplyen ennå, og skal bestille den i kveld! Lurer bare på....hva er sjansen for at de paraplyene som selges utenom MoMAs egne sider er fake..? Litt teit å være gnien på en femti-lapp f.eks, hvis den er fake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 19. februar 2008 #22 Del Skrevet 19. februar 2008 Den paraplyen var skikkelig fin. Men 750kr var drøyt for en paraply. Særlig når jeg er verdensmester i å glemme den igjen på toget. Kjøper ikke paraplyer på nille heller, er ikke det men. Hm, for 750 kr får jeg jo nesten en lee-bukse... Bedre det og heller kjøpe en paraply til 200kr. Men den paraplyen var så fiiiiin......!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 19. februar 2008 #23 Del Skrevet 19. februar 2008 Den paraplyen var skikkelig fin. Men 750kr var drøyt for en paraply. Særlig når jeg er verdensmester i å glemme den igjen på toget. Kjøper ikke paraplyer på nille heller, er ikke det men. Hm, for 750 kr får jeg jo nesten en lee-bukse... Bedre det og heller kjøpe en paraply til 200kr. Men den paraplyen var så fiiiiin......!!!! Jeg bestilte min fra MoMas nettsider og betalte litt over 300kr inkludert frakt Bestilte den lille jeg da. Den er på vei til Norge! Til MEG! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanka Skrevet 19. februar 2008 #24 Del Skrevet 19. februar 2008 Bestillte du den... så morsomt for deg! Du får fortelle hva du synes nå den kommer frem, og hvor lang tid det har tatt... Kunne jo vært en god ide å bestille bursdagsgave derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 26. februar 2008 #25 Del Skrevet 26. februar 2008 Bestillte du den... så morsomt for deg! Du får fortelle hva du synes nå den kommer frem, og hvor lang tid det har tatt... Kunne jo vært en god ide å bestille bursdagsgave derifra! Da har den kommet! Den er like fin som jeg hadde forestillt meg, og det virker som den tåler en hel del Den kom med bud, og siden jeg ikke var hjemme på det tidspunktet budet ankom, ringte han meg og kom dit jeg var med den Bestilte den på sent på kvelden den 17. og så kom den i dag. Tok ikke såååå lang tid da Nå skal jeg sitte og se ut av vinduet helt til det begynner å regne, åsså skal jeg løpe ut med paraplyen min og vise den frem til alle! Nydelige tingen... Kom regnværsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. februar 2008 #26 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Å, den var kjempefin! Noen som har sett den (lille) i butikk i Norge (andre steder enn museum)? Endret 27. februar 2008 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 19. mai 2008 #27 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøpte min i butikken på Nasjonalgalleriet i Oslo, der kostet den lille 450 kroner, og den store litt over 500 kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SC Skrevet 25. september 2008 #28 Del Skrevet 25. september 2008 Det ble nevnt her at den selges på NTNU, hvor da? Og for hvor mye? Har virkelig lyst på en sånn nå som høsten har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå