Gå til innhold

Hotell i Oslo sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har lite penger, men vil få til en overnatting på hotell i Oslo sentrum. Datoen er ikke fastsatt, men blir nok fra fredag 22. til lørdag 23.februar.

Har sett litt på nettet, og funnet hoteller til 400-500kr per person. Vi vil gjerne ha enda rimeligere! Begge er datakløner, og finner aldri gode tilbud på nettet.

Tips til billige hoteller?

Vi vil ikke bo på vandrehjem o.l. Det bør være litt romantisk og fint, men vi forventer ikke allverden for mindre enn 400 per person.

Skrevet
Jeg og kjæresten har lite penger, men vil få til en overnatting på hotell i Oslo sentrum. Datoen er ikke fastsatt, men blir nok fra fredag 22. til lørdag 23.februar.

Har sett litt på nettet, og funnet hoteller til 400-500kr per person. Vi vil gjerne ha enda rimeligere! Begge er datakløner, og finner aldri gode tilbud på nettet.

Vi vil ikke bo på vandrehjem o.l. Det bør være litt romantisk og fint, men vi forventer ikke allverden for mindre enn 400 per person.

Midt i Oslo sentrum tviler jeg på at du finner noe billigere enn 400kr pr person. Syns det var ganske så billig :)

Men søk på Hoteller i Oslo på google,så kommer det opp nedsider du kan sjekke priser på.

Skrevet (endret)

Dere er vel litt på gyngende grunn prismessig når dere skal ha det midt i sentrum, men du får søke her

www.hotell.no

Endret av Chiclet
Gjest reiseglad
Skrevet

Bodde på Thon hotel Astoria i Dronningens gt. da jeg var i Oslo på jobbtur i forrige uke. Vet ikke helt hva det koster, men tror ca. 800-900 kr pr natt.

Grei beliggenhet, men slipp ikke kjæresten din alene utenfor der, da blir han overfalt av nigerianske horer.... :nei:

http://www.thonhotels.no/astoria

Skrevet

Cochs pensjonat. Vet ikke hvordan rommene er der, men skal visst være billig.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei.

dobbeltrom til 800-1000 kr skal ikke være umulig å finne, selv ikke etter Oslo-priser.

Thon budget ville jeg nok satset på, men om det er den store romantiske opplevelsen tviler jeg på.

Uansett er nok dette det billigste og beste allternativet

Gjest Gjest_hannah_*
Skrevet

stikk innom turistinformasjone i oslo, eller sjekk på nettsiden www.visitoslo.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...