Gjest Gjest_majka_* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg tror jeg begynner å bli seksuelt frustrert jeg.. Begynner å bli en stund siden sist nå.. i alle fall i forhold til hva jeg er vant til. Avsluttet et forhold i november, og orker ikke hoppe på gudoghvermann... Er kanskje ikke så lenge egentlig, men er ikke vant til det bare.. savner nærhet og sex!!! Vil ha nå!!!!!!!
Gjest Gjest_Hansemann_* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror jeg begynner å bli seksuelt frustrert jeg.. Begynner å bli en stund siden sist nå.. i alle fall i forhold til hva jeg er vant til. Avsluttet et forhold i november, og orker ikke hoppe på gudoghvermann... Er kanskje ikke så lenge egentlig, men er ikke vant til det bare.. savner nærhet og sex!!! Vil ha nå!!!!!!! Hvor bor du da? Kan godt komme å gi deg litt pikk jeg. Ikke noe problem, er så snill atte Glad i deilig våt fitte er jeg også
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 eh....ta en tur på byen? =D Tja.. skjønner ts litt jeg altså. Vil og ha det, men er ikke spesielt glad i fyllesex...
LilleCanCan Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Har du ingen guttevenner du kan kose litt med inntil neste mann?
Gjest StockDama Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hm, prøv finnenvenn.no , fullt av kåte mannfolk der.
Yme Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg har blitt fortalt at jeg tar vekk sexuell frustrasjon uten at det er noen kropskontakt med i bildet. Jeg bare møter opp å BANG så er all sexlyst vekk! Veit ikke helt om det er en positiv eller negativ ting Dette tilbudet gjelder for alle! Send meg en PM om du er frustrert så skal jeg komme å møte deg. Det blikke'no pårræ, men sexlysten forsvinner for godt. Endret 15. februar 2008 av Yme
Fredrik=) Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Yme: huff... jenter skal virkelig ikke klage sånn altså. du skule prøvd og vært gutt et år! bør ikke væe noe problem og finne en hot edru mann om du bare gidder tør!
Sheba Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Yme: huff... jenter skal virkelig ikke klage sånn altså. du skule prøvd og vært gutt et år! bør ikke væe noe problem og finne en hot edru mann om du bare gidder tør! Men er ikke Yme en mann da???
Yme Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Joda. Jeg trodde at bildet av meg i avataren min avslørte det... Siden jeg har skjegg og sånt
Gjest TS Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Hihi.. i går hadde jeg faktisk sex. Og det var DIGG! Ble med en jeg kjenner litt da, så kommer nok til å skje igjen. Da slapp man byjaget likevel.. Fornøyd nå
Lund Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 trenger sex jeg,noen som vil knulle med bakfra.Hardt og dellig
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 Yme: huff... jenter skal virkelig ikke klage sånn altså. du skule prøvd og vært gutt et år! bør ikke væe noe problem og finne en hot edru mann om du bare gidder tør! Nå hadde jo dama gått siden november da, begynner å bli litt det. Men er vanligvis morsomt å høre damer klage over sånt "Uff, er liksom en hel uke siden jeg fikk meg noe altså". Har gått fem måneder selv, må vel ta seg i skinet og komme i gang igjen da. Er vel bare å komme meg ut og samle avslag til noen sier seg villig...eller til jeg føler for å kaste meg utfor første og beste hustak. Hva som enn kommer først.
Envy Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 ææh, savner pulevennen av å lese den tråden her! Syns han kan komme hjem snart
Lund Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 ææh, savner pulevennen av å lese den tråden her! Syns han kan komme hjem snart
Lund Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 Joda. Jeg trodde at bildet av meg i avataren min avslørte det... Siden jeg har skjegg og sånt
Lund Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er ikke så flink til å plukke opp hint og sånt
Yme Skrevet 5. mars 2008 #20 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hmm... Naa har jeg sett den mektige hjernen min til verks aa utifra navnet paa ikonet du brukte der saa gaar jeg utifra at du er ute etter litt sengekos. Tidligere erfaringer har vist meg at damer som er ute etter sengekos ofte kan ha litt sexuell frustrasjon som kommer av litt for lite sex over en periode. Hvis dette er tilfelle saa har jeg yttret et meget atraktivt tilbud litt tidligere i traaden her som du absolutt burde vurdere! Jeg har en fantastisk evne til aa absorbere sexlysst uten i det heletatt aa ha kropskontakt. All betalingen jeg trenger er 2 kuler med mango-is Endret 5. mars 2008 av Yme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå