Mrs. B Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 (endret) Tidligere har jeg etterlyst skjermvegger her inne for å sette opp og ta ned utendørs. Fant ikke noe som passet noe sted, men mannen min fant på noe lurt og ville prøve å lage en selv. Dermed gikk vi til innkjøp av et sjøgressteppe (100kr på Ikea), planker/lister og skruer og sånt på Byggmakker. Og simsalabim så har vi en flott skjermvegg i 2 deler som vi kan brette ut eller ta fra hverandre å bruke på to steder samtidig hver for seg. Synes det var veldig smart jeg! Og er veldig stolt av mannen min! Totalt kom skjermveggen på ca. 300 kroner! :D Endret 13. august 2007 av Mrs. B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Den ble jo helt perfekt! Også så billig da! Står den stødig om det blåser litt? *stjeler ideer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Perfekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, ble den ikke bra? Vi laget hver vegg 1m bred og 1.4 m høy. Teppet delte vi i to, så det holdt til 2 vegger. Sånn helt ideelt sett er den nok litt lett. Noen tips til hva vi kan gjøre med det? Nå har vi festet en krok på ene siden slik at vi kan feste den til veggen. Det hjalp veldig. Den står støtt gjennom små vindkast også. Men nå skal vi jo ta den inn om kvelden, så det er ikke sååå viktig at den er kjempe stødig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Den var jo kjempe flott!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #6 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg er ikke sikker på hva man bør gjøre for å få veggen stødigere, men kraftigere materialer hadde vel hjulpet noe. Men da blir den tyngre å flytte på og da er vel mye av fordelen borte. Skal spørre min hendige samboer jeg. Vi skal bygge en enkel le-vegg til sommeren, men den blir fast. Sjøgressteppet er en god idè. Også er det så gøy å få til noe selv og samtidig spare masse penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #7 Del Skrevet 30. april 2003 Kjempefin! Den må nok kopieres tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå