Gå til innhold

Kommer alt for fort, flaut...

Fremhevede innlegg

Gjest enstøtern
Skrevet

Jeg og dama har enda ikke hatt ordentlig sex enda, mest fordi jeg ikke tør, hun har runka meg og sugd meg, men problemet er at jeg kommer alt for fort, det tar liksom 30 sekunder fra hun begynner, til jeg kommer. Jeg tør ikke tenke på hvor kort tid det tar om jeg er inni henne... Jeg synes det er kjempeflaut, jeg rekker jo ikke å tilfredstille henne noe som helst før jeg selv har kommet :/

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan holde ut lengre? Eller noen synspunkter?

:blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv start/stopp-metoden. Runk til du nesten kommer, så stopper du og venter til du føler du kan fortsette uten fare for å komme. Gjenta 5-6 ganger før du lar deg selv komme. Etter en stund vil du ha trent deg opp til å kunne holde så lenge du vil.

Gjest StockDama
Skrevet

evt kondomer som minsker følsomheten din?

Gjest Catwoman
Skrevet

Utifra det du skriver så går jeg utifra at dette er din første seksuelle erfaring?

Så mitt råd er ikke tenkt på det.

Ta det med ro og nyt. Om du kommer altfor kjapt i starten, hva så? Det vil gå seg til etterhvert :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Mye deiligere med kjappe enn kjempetrege!

Hvorfor ikke bare slikke henne først og gi henne en orgasme og så kjøre på selv?

Gjest koosejenta
Skrevet

Enig med mysticgirl...det er opphissende at en mann kommer for fort syns jeg...ingenting er mer tennende enn det...Kan jo være at hun liker det også,men det går jo også ann å prøve den runke stopp metoden hvis hun ikke liker det,men personlig så syns jeg ikke det gjør noe..det er jo egentlig en kompliment..du syns hun er så deilig at du ikke klarer å holde igjen..sier du det på denne måten så tror jeg hun liker det;);)

Skrevet

Jeg tar sånnt som et kompliment jeg! Ingen ting å være flau over.

Gjest enstøtern
Skrevet

Dere som gjettet på at dette er min første seksuelle erfaring har rett :)

Pratet med henne om det nå, hun sa at jeg ikke skulle være flau over det. Så vi får bare fortsette, og se hvordan det går seg til når jeg blir mer erfaren, deilig er det for oss begge uansett :) Takk for svar...

Gjest Gjest_Catrine_*
Skrevet

Ville også pratet med henne om det. Se om dere kan ekspremiter dere frem til noe som passer for begge:)

Noen menn er bare sånn fra naturens side. Hvis du er ung og relativt ny i dette, så går sånne ting seg en del inn etter en stund.

Hvis det skulle vedvare, så kan du jo passe på å kanskje lette på "trykket" for hånde, ett par timer før dere pleier å ha sex. Dette kan roe seansen fra din side litt......:)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...