cecilieUK Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei, Har valgets kval her føles det som. Har 3 meter vegg jeg skal dekke med skyveskap. IKEA blir løsningen. Er det mulig å sette sammen 4 skrog på 75cm med 2* skap-par av HAKADAL og STORDAL. Om noen har STORDAL-garderobedører. Angrer dere? På at "alt" vises gjennom skapene? Er det mulig å froste disse skapene på baksiden ekstra på noen måte? Alternativet er å ha HAKADAL-skapdører bortover hele veien, men føler dette kan bli kjedelig, ettersom jeg allerede skal ha noen bjørk bokreoler på dette rommet - som vil fungere som mitt klesskap, kontor og gjesterom -. Setter stor pris på hjelp :D
lulle Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har ikke disse skapene, men grunnen til det er at jeg hadde irritert meg grønn over at klærne vises gjennom glasset. Ikke bare om det er rot i klærne, men også fargene ville i mitt hode vært rot.
Adonia Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Vi har stordal garderobedører, og jeg er kjempefornøyd jeg. De er da ikke så gjennomsiktige at man ser "alt", er jo såvidt man ser igjennom så jeg har ikke vært plaget av det! Synes de er skikkelig stilige jeg!
Gjest Morbær Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Så i et Bonytt (husker desverre ikke når men er nok 2-3 år siden) at noen hadde lagt papir eller plastfolie på baksiden av de frostede glassdørene slik at de ble mer ugjennomsiktige men allikevel fortsatt frostede. Husker ikke hva slags papir eller folie men mener at det var litt matpapir-aktig. Så veldig bra ut, kanskje en ide for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå