Gå til innhold

Nattklubb i OSLO?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg savner rå nattklubb med rå dansegulvet, et godt eksempel på RIO i Trondheim!! :)

Hvor i Oslo finnes det? Gjerne ikke fjortiss sted, men fra 23 år oppover :)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Golden Girl
Skrevet

Som du ser av responsen her: det finnes ikke. Desverre.

Skrevet

hahaha.....det finnes masse clubber her. nå aner jeg ikke hva slags sted det i trondheim har. men hva slags musikk liker du?

Skrevet

Lurer på akkurat det samme som TS!

Rio i Trondheim er et sted med flere dansegulv, og de spiller nyere populær dansemusikk på ett av de, og litt eldre dansemusikk på det andre. Kult sted og aldersgrensa på 23 år gjør det bare enda bedre. :tommelopp:

I Oslo er det kanskje Onkel Donald som likner, men der kom jeg ikke inn siste gang, fordi vaktene ikke trodde at jeg var over 24. De mente at min legitimasjon var falsk og ikke gyldig. Blir jo 27 om en måned! :sur:

Er det virkelig så vanskelig med danseklubber i Oslo? Virker som det er "brune" puber som er populære her. :-(

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er akkurat oppe en annen tråd om utesteder med dansegulv. Der har vi vel egentlig konkludert med at det ultimate utested i Oslo enda ikke finnes, og at vi venter i spenning på at noen skal starte det ;)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=318176&hl=

Men sånn sett, onkel donald er absolutt en mulighet. Kom du dit sent RedFox81? Vi var der forrige lørdag, kom relativt tidlig og kom rett inn etter ID sjekk tiltross for at jeg bare er 23. Regner med at de avviser en del utover kvelden, for de ble etterhvert stappafullt der inne!

Gjest Golden Girl
Skrevet

To problemer i Oslo:

1. Nordmenn er generelt dansesky.

2. Alle vil være kule og stå og henge ved baren og snakke.

BLÆÆÆÆÆÆH!!!!!!

:frustrert:

Skrevet (endret)

Ja, Wolfmoon, jeg var nok for seint ute .. Tror kl var noe nærme 12? :Nikke::sjenert:

Men hva er "relativt tidlig"? Eller, når skal man gå ut for å komme seg inn? Noe rundt 11 kanskje?

Endret av RedFox81
Gjest Wolfmoon
Skrevet
Ja, Wolfmoon, jeg var nok for seint ute .. Tror kl var noe nærme 12? :Nikke::sjenert:

Men hva er "relativt tidlig"? Eller, når skal man gå ut for å komme seg inn? Noe rundt 11 kanskje?

Vi kom ca kvart over 11, da var det ingen kø eller cover, men det var like før de startet med cover. 15-20 minutter senere så jeg at det begynte å bli kø, og ikke lenge etter var det omtrent fullt inne!

Skrevet

synes ikke 12 var såå sent jeg da.. 11 var jo fryktelig tidlig.. men er klart at vil man inn ett sted man egentlig ikke kommer inn på, bør man være tidlig ute!!

når jeg er ute i oslo er jeg sjeldent på dansesteder, men livingroom.. finnes det ennå?

jeg liker ikke onkel donald.. men det er jo smak og behag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...