Gå til innhold

Diskusjonsforum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen gode diskusjonsforum innen kosthold, trening, slanking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som vet om noen gode diskusjonsforum innen kosthold, trening, slanking?

iform.no

Skrevet (endret)

Hmm. Har også sett etter et forum som er litt mindre "hvor mange kalorier er det i en morell", mener ikke å støte noen altså ;)

Iform virker jo litt likt treningsforum.no, der hvoedvekten er på fitness og trening, mens det i tillegg finnes forum for mosjon/ slanking/ kosthold. Men jeg må si at jeg tror (ved første blikk) at folk er litt triveligere på treningsforum...

Endret: Her er et forum det ser ut som det er litt mer "liv" i: http://www.slankenett.no/forum/

Endret av Annikken
Gjest Bolledeig
Skrevet

slankenett er det samme som iform ;)

Og ja, man slipper disse "jeg gidder ikke google" trådene. Treningsforum er også et fint forum, av og til.

Skrevet

Uten å ta stilling til om de er gode eller ikke (du får se og bedømme selv):

Treningsforum

Iform

Lavkarbo

Fitnessprat

Min mening er at jeg fortsatt savner et seriøst og samtidig motiverende nok forum om dette temaet til at jeg gidder å være der i lengden, men jeg heller til Treningsforum av disse som jeg vet om. Fitnessprat var bra før, og er tidvis ok siden det er ganske lite, men er fullt av frp-elskende smågutter (og litt større gutter) som tror de kan alt om alt selv om de er 18 år. Blir ganske usaklig, spesielt i loggene til jenter - er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...