Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er det noen som vet om noen gode diskusjonsforum innen kosthold, trening, slanking?
Kptpower Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Er det noen som vet om noen gode diskusjonsforum innen kosthold, trening, slanking? iform.no
Annikken Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hmm. Har også sett etter et forum som er litt mindre "hvor mange kalorier er det i en morell", mener ikke å støte noen altså Iform virker jo litt likt treningsforum.no, der hvoedvekten er på fitness og trening, mens det i tillegg finnes forum for mosjon/ slanking/ kosthold. Men jeg må si at jeg tror (ved første blikk) at folk er litt triveligere på treningsforum... Endret: Her er et forum det ser ut som det er litt mer "liv" i: http://www.slankenett.no/forum/ Endret 12. februar 2008 av Annikken
Gjest Bolledeig Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 slankenett er det samme som iform Og ja, man slipper disse "jeg gidder ikke google" trådene. Treningsforum er også et fint forum, av og til.
~Bolla~ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Uten å ta stilling til om de er gode eller ikke (du får se og bedømme selv): Treningsforum Iform Lavkarbo Fitnessprat Min mening er at jeg fortsatt savner et seriøst og samtidig motiverende nok forum om dette temaet til at jeg gidder å være der i lengden, men jeg heller til Treningsforum av disse som jeg vet om. Fitnessprat var bra før, og er tidvis ok siden det er ganske lite, men er fullt av frp-elskende smågutter (og litt større gutter) som tror de kan alt om alt selv om de er 18 år. Blir ganske usaklig, spesielt i loggene til jenter - er min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå