Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte og hvor lenge soler dere dere? Og når jeg har solt meg 3-4 ganger, da må jeg ikke vente 48 timer mellom hver time, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg soler meg ca en halvtime hver gang, varierer ofte hvor ofte jeg tar sol, men 3 ganger i uken kanskje, når jeg først "er i gang". :)

Er ganske blek nå føler jeg, så tok sol på fredag en halvtime, så skal jeg ta i morgen... og sikkert en eller to ganger til i slutten av uka om jeg får tid.

Hvor lenge og ofte soler du deg da?:) De fleste av vennene mine soler seg bare 10-15min, da de blir så solbrente.. så er glad jeg ikke har såå ømfintlig hud:)

(Hørte foressten nylig av to venniner, at man skal ikke dusje før etter 6 timer etter man har solt seg...for da "forsvinner" mye av fargen.. er dette sant?)

Skrevet
(Hørte foressten nylig av to venniner, at man skal ikke dusje før etter 6 timer etter man har solt seg...for da "forsvinner" mye av fargen.. er dette sant?)

Nei, det er overhodet ikke sant. Man kan dusje så mye man vil :)

Skrevet

Soler meg bare 10-15 minutter. Blir ikke solbrent av mer tror jeg, men vil ikke overdrive heller. Er vel ikke så bra å sole seg så mye og ofte (kreft osv...). Men er sikkert ikke så farlig om jeg gjør det et par dager etter hverandre, siden det kun er 10-15 min... Takk for svar:)

Gjest Gjest_TinkyWinky_*
Skrevet

Putter dette spm inn her jeg :)

Bruker dere solkrem i solariumet, og om dere gjør det, bruker dere sånn vanlig eller spesiallaget for solarium (sånn man får kjøpt i studioene)?

Skrevet

Jeg bruker vanlig solkrem om jeg bruker noe... da kun i ansiktet.. burde skjerpe meg å ta over alt, men...

Skrevet

Nå tar jeg aldri solarium lenger, men det var en periode jeg tok en del sol. Husker da at det stod på en lapp som betjeningen hadde hengt opp i solstudioet, at det var lurt å vente med å dusje i fem timer etter at man hadde tatt sol...

Om det er riktig, og i såfall hvorfor man ikke skal gjøre det, aner jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...