Smørblomsten Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er ute etter en billig ansiktsvask som jeg kan bruke før jeg skal på taxfree/utlandet og kjøpe en dyrere. Må bare ha en i en måneds tid før jeg drar. Ønsker at den skummer godt og at den er å få tak i f.eks på Vita/H&M e.l. Sliter litt med kviser, kombinasjonshud.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor kjøpe på taxfree når vi har strawberrynet.com som sender portofritt.... vil anbefale shiseido sin pure et eller annet
kitekatt Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Er ute etter en billig ansiktsvask som jeg kan bruke før jeg skal på taxfree/utlandet og kjøpe en dyrere. Må bare ha en i en måneds tid før jeg drar. Ønsker at den skummer godt og at den er å få tak i f.eks på Vita/H&M e.l. Sliter litt med kviser, kombinasjonshud. jeg har likt Nivea Visage sin..du kan jo prøve den kanskje?
Gjest StockDama Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Vaseline intensive care cleansing mousse, medium stor blå pumpflaske. Digger den. Er til salgs så og si overalt. Rimi, ica, vita.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hva med en fra Vichy? de har en skummende rensekrem i blå tube.
Plym Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Cliniderm deep cleansing mousse. Den inneholder salicylsyre, og er fin til litt fet hud. Og den lukter godt også.
Smørblomsten Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Cliniderm deep cleansing mousse. Den inneholder salicylsyre, og er fin til litt fet hud. Og den lukter godt også. Ja denne er kanskje et bra alternativ til MD Formulation sin, og Dermalogica sin?
Plym Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Ja denne er kanskje et bra alternativ til MD Formulation sin, og Dermalogica sin? Ja, jeg har brukt MD, og prisforskjellen er mye større enn kvalitetsforskjellen.
Goldilocks Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Hvorfor kjøpe på taxfree når vi har strawberrynet.com som sender portofritt.... vil anbefale shiseido sin pure et eller annet Jeg spør det samme, om det haster, så kan du også betale litt for frakt også har du pakken om 2 dager Anbefaler i samme slengen noen renser derfra: Decleor foaming cleanser dermalogica essential cleansing solution dermalogica special cleansing gel
Søtpotita Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 dermalogica essential cleansing solution dermalogica special cleansing gel Tek opp igjen ein gammal tråd. Eg vurderar nemleg ein ny ansiktsvask (har Guinot frå før). Tenkte i utgongspunktet på Dermalogica Special Cleansing Gel, nokon som har erfaringar med denne? Desse som Goldilocks nemner over her, kva er er ulikheitane mellom desse? (Eg har kombinasjonshud som kan få kviser (spesielt langs kjeven). Har høyrt at eg har tørr hud også...så er nok litt av kvart!)
Gjest lucky!74 Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Rensene fra denne serien er veldig gode synes jeg. Forsåvidt kremene også. Blir jo ganske billig iom at prisen er inkl frakt. http://eu.strawberrynet.com/skincare.aspx?...22&goChar=D
Smørblomsten Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. mars 2008 Cliniderm deep cleansing mousse. Den inneholder salicylsyre, og er fin til litt fet hud. Og den lukter godt også. Nå har jeg brukt denne ca 3 uker, slett ikke verst, skummer godt og lukter godt1 Men jeg kommer nok til å kjøpe Dermalogica sin special cleansing gel neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå