Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter en billig ansiktsvask som jeg kan bruke før jeg skal på taxfree/utlandet og kjøpe en dyrere.

Må bare ha en i en måneds tid før jeg drar.

Ønsker at den skummer godt :) og at den er å få tak i f.eks på Vita/H&M e.l.

Sliter litt med kviser, kombinasjonshud.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kjøpe på taxfree når vi har strawberrynet.com som sender portofritt....

vil anbefale shiseido sin pure et eller annet

Skrevet
Er ute etter en billig ansiktsvask som jeg kan bruke før jeg skal på taxfree/utlandet og kjøpe en dyrere.

Må bare ha en i en måneds tid før jeg drar.

Ønsker at den skummer godt :) og at den er å få tak i f.eks på Vita/H&M e.l.

Sliter litt med kviser, kombinasjonshud.

:)

jeg har likt Nivea Visage sin..du kan jo prøve den kanskje?

Gjest StockDama
Skrevet

Vaseline intensive care cleansing mousse, medium stor blå pumpflaske. Digger den. Er til salgs så og si overalt. Rimi, ica, vita.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Hva med en fra Vichy? de har en skummende rensekrem i blå tube. :)

Skrevet

Cliniderm deep cleansing mousse. Den inneholder salicylsyre, og er fin til litt fet hud. Og den lukter godt også.

Skrevet
Cliniderm deep cleansing mousse. Den inneholder salicylsyre, og er fin til litt fet hud. Og den lukter godt også.

Ja denne er kanskje et bra alternativ til MD Formulation sin, og Dermalogica sin?

Skrevet
Ja denne er kanskje et bra alternativ til MD Formulation sin, og Dermalogica sin?

Ja, jeg har brukt MD, og prisforskjellen er mye større enn kvalitetsforskjellen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Tek opp igjen ein gammal tråd. Eg vurderar nemleg ein ny ansiktsvask (har Guinot frå før). Tenkte i utgongspunktet på Dermalogica Special Cleansing Gel, nokon som har erfaringar med denne? Desse som Goldilocks nemner over her, kva er er ulikheitane mellom desse?

(Eg har kombinasjonshud som kan få kviser (spesielt langs kjeven). Har høyrt at eg har tørr hud også...så er nok litt av kvart!)

Skrevet

Nå har jeg brukt denne ca 3 uker, slett ikke verst, skummer godt og lukter godt1

Men jeg kommer nok til å kjøpe Dermalogica sin special cleansing gel neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...